anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odbiorem przesyłki zdalnie z pakietem Smart

katrisha26
#7 Wielbiciel#

Cześć, od niedawna, po kolejnych zmianach w Allegro, dotyczących zwiększenia widoczności informacji o przesyłce w samym Allegro, mam problem z odbieraniem przesyłek InPost zdalnie - nie mogę tego zrobić, bo w samej aplikacji InPost nie widzę przesyłek zakupionych na Allegro w opcji Smart ani ich numerów. W samym zaś Allegro jest tylko kod odbioru do wklepania fizycznie lub kod QR, z którego zaś odczytem mój paczkomat od zawsze ma problem. Reasumując, nie mogę odbierać przesyłek zakupionych przez Allegro w opcji Smart zdalnie, co jest dla mnie mało wygodne. Czy ktoś już miał tego typu problem lub czy macie jakieś wskazówki co zrobić, żeby przywrócić sobie tą funkcjonalność? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@katrisha26 a podajesz ten sam numer telefonu do apki i na allegro ?  jak skanujesz kod zasłoń przed słońcem lub rozjaśnij ekran w telefonie to jest częste problem przy skanowaniu 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@katrisha26 

Czyli nie widzisz tylko tych z opcją Smart? Te z płatną dostawą widzisz normalnie i odbierasz zdalnie ? 😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów

katrisha26
#7 Wielbiciel#

Tego nie wiem. Kupuje wyłącznie Smart, więc temat dotyczy zakupu z tą usługą 🙂

oznacz moderatorów

katrisha26
#7 Wielbiciel#
  • Tak, nr telefonu jest ten sam od lat.. paczkomat jest w zacienionym miejscu, ekran na maksa rozjaśniony i kod powiększony więc nie mam już pomysłu co nie pasuje tej szafie 😉
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@katrisha26 

Może spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@katrisha26 po stronie Allegro niczego nie zmienialiśmy w sposobie odbierania przesyłek, sama również korzystam ze zdalnego otwierania skrytek w aplikacji InPost i zamawiam ze Smart! i wszystko działa sprawnie, dlatego sprawdź proszę, czy przesyłka na pewno nadana jest na numer, który zarejestrowany jest w aplikacji. Jeżeli tak, zgłoś problem poprzez ten formularz kontaktowy. W zgłoszeniu podaj informacje dotyczące: używanego urządzenia (dokładny model), używanego systemu operacyjnego (dokładna wersja do sprawdzenia w ustawieniach systemu) i wersji aplikacji (do sprawdzenia w MENU →  O aplikacji). Jestem pewna, że koledzy i koleżanki z InPostu pomogą rozwiązać ten problem 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów