Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nazywam się Vitaliy, czasem robię zakupy firmowe, zawsze z fakturą, robiąc transakcje z karty, nie mam prawa jej nie pobrać, podczas ostatnich zakupów nabyłem Smart na 12m, niestety mając zaznaczone w zakupach " z fakturą" na smarta faktury nie dostałem, prosiłbym po możliwości zrobić korektę z wystawieniem faktury na dane :
X-hunter Group sp. z o.o.
Nip 5342623511
Traktowa 6/32 05-800 pruszków.
Lub anulować zakup.
Pozdrawiam.
@Client:104543518 Cześć. 🙂 Faktura za usługę Allegro Smart jest wysyłana na adres mejlowy. Widzę jednak, że Twoje konto nie jest firmowe — faktura zostaje wystawione na dane z konta.
Jeśli chcesz otrzymywać fakturę na dane swojej firmy, załóż konto firmowe lub zmień status konta zwykłego na konto firmowe. W sprawie noty korygującej napisz na noty_korygujace@allegro.pl
Jeśli chcesz anulować zakup allegro Smart, zrobisz to tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart#rezygnacja