anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wystawieniem faktury za usługe allegro smart

Client:104543518
#1 Nowicjusz#

Witam, nazywam się Vitaliy,  czasem robię zakupy firmowe, zawsze z  fakturą,  robiąc transakcje z karty, nie mam prawa jej nie pobrać, podczas ostatnich zakupów nabyłem Smart na 12m, niestety mając zaznaczone w zakupach " z fakturą"  na smarta faktury nie dostałem, prosiłbym po możliwości zrobić korektę z wystawieniem faktury na dane :

X-hunter Group sp. z o.o.

Nip 5342623511 

Traktowa 6/32 05-800 pruszków. 

Lub anulować zakup.

Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:104543518 Cześć. 🙂 Faktura za usługę Allegro Smart jest wysyłana na adres mejlowy. Widzę jednak, że Twoje konto nie jest firmowe — faktura zostaje wystawione na dane z konta. 

Jeśli chcesz otrzymywać fakturę na dane swojej firmy, załóż konto firmowe lub zmień status konta zwykłego na konto firmoweW sprawie noty korygującej napisz na noty_korygujace@allegro.pl 

Jeśli chcesz anulować zakup allegro Smart, zrobisz to tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart#rezygnacja 

oznacz moderatorów