Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dziesięć dni temu w Żabce dokonałem przelewu na konto osoby sprzedającej metodą tradycyjną poprzez Allegro smart. . Do tej pory pieniądze nie wpłynęły no konto sprzedającego. Numer konta został wpisany poprawnie ( sprawdzałem kilkakrotnie ). W banku pani powiedziała, żeby jeszcze czekać. Mam potwierdzenie z Żabki o dokonaniu przelewu. Z tego co zauważyłem to pani w Żabce nie wpisała tytułu przelewu. Pani w banku powiedziała mi, że to nieistotne ponieważ najważniejszy jest poprawny nr konta osoby sprzedającej. Co mam robić ? Z góry dziękuję za podpowiedź. Marcin
@513121088 bzdury powiedziała w banku, tu jest bardzo ważny tytuł inaczej nie zaksięgują tego sprzedawcy 😞
Nie było by problemy jak by to był przelew na konto sprzedawcy a Ty zapewne płaciłaś PayU a tam identyfikują po tytule 😞
Podeślij allegro potwierdzenie niech szukają kasy 🙂
@513121088 Jak nie dotarły to operator płatności powinien się z tobą skontaktować.
@513121088 prześlij nam proszę zgłoszenie wraz z potwierdzeniem tej wpłaty przez ten formularz kontaktowy. Nasi pracownicy skontaktują się z operatorem płatności i pomogą Ci rozwiązać ten problem.