Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem dzisiaj dokonać zwrotu jednego przedmiotu, ale wystąpił problem.
Moim oczom pojawił się komunikat "We wtorek 3 maja zwrot Paczkomatem InPost będzie niemożliwy (prace serwisowe). Przerwa potrwa od godz. 06:00 do godz. 18:00".
Opcja zwrotu przy pomocy paczkomatu InPost była niedostępna, a nie chciałbym odsyłać przedmiotu na swój koszt – chciałbym skorzystać z darmowego zwrotu w ramach wykupionej usługi allegro smart.
Niestety nie mogę dokończyć procesu. Gdy wchodzę w zakup, to widzę komunikat "Zwróciłeś 1 przedmiot z zakupu."
Problem w tym, że nie został wygenerowany kod zwrotu do paczkomatu InPost.
Niestety nie bardzo wiem z kim z Allegro mogę się skontaktować żeby coś z tym zrobić, bo w chwili obecnej nie mogę skorzystać z darmowego zwrotu w ramach usługi allegro smart.
@jbohatyrowicz, możesz podać numer tego zamówienia? Rozumiem, że komunikat przerwał nadanie zwrotu i nie otrzymałeś kodu zwrotu SMS-em?
Dokładnie tak, nie mogłem już kontynuować procedury zwrotu, ponieważ opcja wyboru zwrotu przez paczkomat InPost była po prostu niedostępna, nieaktywna.
Numer zamówienia 30f82ca2-c0bf-11ec-a3a2-6fff96968f4f
@jbohatyrowicz, właśnie teraz powinny zakończyć się prace serwisowe, dlatego chciałabym dopytać - czy sytuacja jest bez zmian? 🙂
Sprawdziłem teraz i pojawiła mi się dodatkowa zakładka z przedmiotem, którego procedurę zwrotu rozpocząłem wcześniej, ale nie mogłem dokończyć.
W szczegółach dot. tego przedmiotu był przycisk, aby wybrać sposób zwrotu, co też uczyniłem, wybierając paczkomat InPost – generując kod zwrotu.
Kod został wygenerowany 😀 czyli problem rozwiązany
Dziękuję
@jbohatyrowicz, super, bardzo się cieszę! 🙂
Wszędzie komunikaty ze do 18 w inpost trwają prace serwisowe. Poczekaj do wieczora, może po zakończeniu ich będzie dobrze. Jak nie to pisz potem do allegro.
@jbohatyrowicz Ten komunikat o pracach serwisowych jest od kilku dni, a teraz jak nie masz kodu do zwrotu musisz pytać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@jbohatyrowicz ja bym spokojnie poczekał dziś do wieczora. Byc moze po zakonczeniu prac i uruchomieniu systemu otrzymasz kod do paczkomatu.
Być może wieczorem lub jutro coś się zmieni, bo aktualnie, chcąc dokonać zwrotu nie mogę już wybrać produktu, który chcę zwrócić (okienko do zaznaczenia jest nieaktywne)
Takie przerwy serwisowe są nadawane wcześniej i o tej też inpost informował ,poczekaj jak nic nie popsują to niebawem dostęp powinien być możliwy.
Udało się rozwiązać problem.
Nie wiem, czy "odwiesiło się" samo, czy czynnik ludzki i pomoc osób trzecich, ale pojawiła się dodatkowa pozycja dotycząca przedmiotu, którego wcześniej zwrot zainicjowałem, ale nie mogłem dokończyć ze względu na brak możliwości wyboru formy zwrotu, a tym samym wygenerowania kodu zwrotu do paczkomatu.
Kliknąłem w przycisk "wybierz sposób zwrotu" i dalej już normalnie, wybrałem paczkomat InPost i kod zwrotu został wygenerowany.
Dziękuję wszystkim osobom za wypowiedzi i udział w rozwiązaniu mojego problemu.
Widocznie udało im się szczęśliwie przeprowadzić prace serwisowe i zakończyć je w wyznaczonym terminie.