anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem "we wtorek 3 maja zwrot Paczkomatem InPost będzie niemożliwy"

MAMY ROZWIĄZANIE!
jbohatyrowicz
#3 Debiutant#

Chciałem dzisiaj dokonać zwrotu jednego przedmiotu, ale wystąpił problem.

Moim oczom pojawił się komunikat "We wtorek 3 maja zwrot Paczkomatem InPost będzie niemożliwy (prace serwisowe). Przerwa potrwa od godz. 06:00 do godz. 18:00".

Opcja zwrotu przy pomocy paczkomatu InPost była niedostępna, a nie chciałbym odsyłać przedmiotu na swój koszt – chciałbym skorzystać z darmowego zwrotu w ramach wykupionej usługi allegro smart.

Niestety nie mogę dokończyć procesu. Gdy wchodzę w zakup, to widzę komunikat "Zwróciłeś 1 przedmiot z zakupu."
Problem w tym, że nie został wygenerowany kod zwrotu do paczkomatu InPost.

Niestety nie bardzo wiem z kim z Allegro mogę się skontaktować żeby coś z tym zrobić, bo w chwili obecnej nie mogę skorzystać z darmowego zwrotu w ramach usługi allegro smart. 


oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jbohatyrowicz, możesz podać numer tego zamówienia? Rozumiem, że komunikat przerwał nadanie zwrotu i nie otrzymałeś kodu zwrotu SMS-em?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
jbohatyrowicz
#3 Debiutant#

Dokładnie tak, nie mogłem już kontynuować procedury zwrotu, ponieważ opcja wyboru zwrotu przez paczkomat InPost była po prostu niedostępna, nieaktywna.
Numer zamówienia 30f82ca2-c0bf-11ec-a3a2-6fff96968f4f

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jbohatyrowicz, właśnie teraz powinny zakończyć się prace serwisowe, dlatego chciałabym dopytać - czy sytuacja jest bez zmian? 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
jbohatyrowicz
#3 Debiutant#

Sprawdziłem teraz i pojawiła mi się dodatkowa zakładka z przedmiotem, którego procedurę zwrotu rozpocząłem wcześniej, ale nie mogłem dokończyć.
W szczegółach dot. tego przedmiotu był przycisk, aby wybrać sposób zwrotu, co też uczyniłem, wybierając paczkomat InPost – generując kod zwrotu.
Kod został wygenerowany 😀 czyli problem rozwiązany
Dziękuję

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jbohatyrowicz, super, bardzo się cieszę! 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Wszędzie komunikaty ze do 18 w inpost trwają prace serwisowe. Poczekaj do wieczora, może po zakończeniu ich będzie dobrze. Jak nie to pisz potem do allegro. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@jbohatyrowicz Ten komunikat o pracach serwisowych jest od kilku dni, a teraz jak nie masz kodu do zwrotu musisz pytać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów
_Likos_
#20 Guru#

@jbohatyrowicz  ja bym spokojnie poczekał dziś do wieczora. Byc moze po zakonczeniu prac i uruchomieniu systemu otrzymasz kod do paczkomatu.

oznacz moderatorów
jbohatyrowicz
#3 Debiutant#

Być może wieczorem lub jutro coś się zmieni, bo aktualnie, chcąc dokonać zwrotu nie mogę już wybrać produktu, który chcę zwrócić (okienko do zaznaczenia jest nieaktywne)

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Takie przerwy serwisowe są nadawane wcześniej i o tej też inpost informował ,poczekaj jak nic nie popsują to niebawem dostęp powinien być możliwy.

oznacz moderatorów
jbohatyrowicz
#3 Debiutant#

Udało się rozwiązać problem.
Nie wiem, czy "odwiesiło się" samo, czy czynnik ludzki i pomoc osób trzecich, ale pojawiła się dodatkowa pozycja dotycząca przedmiotu, którego wcześniej zwrot zainicjowałem, ale nie mogłem dokończyć ze względu na brak możliwości wyboru formy zwrotu, a tym samym wygenerowania kodu zwrotu do paczkomatu.
Kliknąłem w przycisk "wybierz sposób zwrotu" i dalej już normalnie, wybrałem paczkomat InPost i kod zwrotu został wygenerowany.
Dziękuję wszystkim osobom za wypowiedzi i udział w rozwiązaniu mojego problemu.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Widocznie udało im się szczęśliwie przeprowadzić prace serwisowe i zakończyć je w wyznaczonym terminie.

oznacz moderatorów