Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem ze zwrotem mojego zamówienia, opcja "zwróć" jest wyszarzona i jest dopisek "zwrot możliwy po opłaceniu zamówienia".
Paczka jest już u mnie, więc była prawidłowo opłacona.
Co mogę zrobić w tej sytuacji? Zamówienie zostało opłacone 14.07.
A od kogo kupiłeś, zakup konsumencki czy osoby prywatnej?
Normalnie ze sklepu, nigdy mi się tak ta opcja nie wyszarzyła, dlatego pytam.
A co masz napisane w ofercie w zakładce zwroty, a zakup ze Smartem czy bez?
@Drufii, na jakim urządzeniu widzisz wyszarzony przycisk? Możesz sprawdzić, czy problem pojawia się zarówno w aplikacji, jak i przeglądarce?
@mr_oma Aplikacja na androidzie jak i w przeglądarce Chrome
Chyba, że jest jakiś limit zwrotów w miesiącu? Bo to już któreś buty jakie chce zwrócić w lipcu 😉
@Drufii, spróbuj, proszę, teraz. 🙂
@mr_oma Działa, dzięki! 😉