Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pani kupiła u mnie pierścionek z dostawą do paczkomatu Inpost. Niestety nie odebrała paczki na czas i właśnie jest ona w drodze powrotnej do mnie. Co najlepiej zrobić? Wygenerować zwrot?
Pytanie podst. czego ona oczekuje, zawsze może opłacić potworną dostawę. ale może zrobić zwrot w tej sytuacji.
i jak wygląda zwrot? Będę mieć możliwość wyboru zwrotu za sam towar?
Kupująca niech kliknie zwrot.
A nie lepiej zrobić zwrot wpłaty kupującemu porostu ?
A jak będzie chciała powtórnej wysyłki?
@Jadeit85 a jeśli zwrot nieodebranej paczki jest płatny to się zamierzasz dorzucić do jej nieodpowiedzialnej postawy pt nie odbiorę paczki i co z tego
Skontaktuj się z nią i jak jest zainteresowana niech ponownie opłaci przesyłkę.