Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przedmiot uległ awarii i chciałbym oddać go w ramach reklamacji Czy mogę wysłać go metodą Smart
Jeśli nie minęło 14 dni od odebrania przesyłki to możesz.
@Pietrucha0001 Nie, a po co i dlaczego? najpierw reklamcja a później dopiero po odpowiedzi od sprzedającego podejmiesz decyzję, ale to sprzedający sam powinien sobie odebrać przedmiot do reklamacji, jak chce. Możesz oczywiście odesłać jak się tak dogadacie.
@LEW433 Nie kombinuj, w zakładce "Zwrot" są opcje zarówno reklamacji jak i odstąpienia od umowy. Byłoby bardzo uprzejmie gdyby @Pietrucha0001 zawiadomił sprzedającego o zamiarze zwrotu-reklamacji ale nie jest to konieczne. Natomiast próby wymuszenia na sprzedającym zeby sobie sam odebrał przedmiot nie nazwę, jeszcze wczesna pora, nie wypada używać języka wulgarnego.
Raczej sprzedający kombinują a co ma Smart, zwrot do rekalamcji> odpowiedz? Widzę ze i ty próbujesz naciągnąć kupującego na kłopoty.
Po co te nerwy?
Kolega @Pietrucha0001 @pyta tylko czy może odesłać towar na reklamację wykorzystując SMART.
Odpowiedź jest prosta - jeśli nie minęło 14 dni od odbioru to może (zakładam, że zamówienie było z metodą dostawy SMART)
Jeśli minęło - nie może.