anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przedmiot ktory kupiłem ulegl awarii czy mogę oddac w ramach reklamcji uzywajac przesylki smart

Pietrucha0001
#1 Nowicjusz#

Przedmiot uległ awarii i chciałbym oddać go w ramach reklamacji Czy mogę wysłać go metodą Smart

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

komis-bell
#21 Demiurg#

Jeśli nie minęło 14 dni od odebrania przesyłki to możesz. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Pietrucha0001 Nie, a po co i dlaczego? najpierw reklamcja a później dopiero po odpowiedzi od sprzedającego podejmiesz decyzję, ale to sprzedający sam powinien sobie odebrać przedmiot do reklamacji, jak chce. Możesz oczywiście odesłać jak się tak dogadacie.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@LEW433  Nie kombinuj, w zakładce  "Zwrot" są opcje zarówno reklamacji jak i odstąpienia od umowy.  Byłoby bardzo uprzejmie gdyby @Pietrucha0001  zawiadomił sprzedającego o zamiarze zwrotu-reklamacji ale nie jest to konieczne.  Natomiast  próby wymuszenia na sprzedającym zeby sobie sam odebrał przedmiot nie nazwę, jeszcze wczesna pora, nie wypada używać języka wulgarnego.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Raczej sprzedający kombinują a co ma Smart, zwrot do rekalamcji> odpowiedz? Widzę ze i ty próbujesz naciągnąć kupującego na kłopoty.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Po co te nerwy?
Kolega @Pietrucha0001 @pyta tylko czy może odesłać towar na reklamację wykorzystując SMART. 
Odpowiedź jest prosta - jeśli nie minęło 14 dni od odbioru to może (zakładam, że zamówienie było z metodą dostawy SMART)

Jeśli minęło - nie może. 

oznacz moderatorów