Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dokonywałem dziś 3 zakupów na łączną kwotę ok 200 zł i przy realizacji ostatniej na kwotę 44 zł otrzymałem z banku komunikat o przekroczeniu limitu płatności kartą. Sprawdziłem na helpdesku banku, że moje ustawienia są OK, a ustawiony limit znacznie przewyższa łączna sumę transakcji.
Dowiedziałem się natomiast, że problemy techniczne wynikają z nie dostosowania się Allegro do wymagań dyrektywy PSD2. Poproszę o sprawdzenie i komentarz w tej sprawie.
Pozdrawiam
@pro-sat_pl Najszybciej to wyjaśnisz pisząc na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12
Niestety czat mam niedostępny, a zamówienie rozmowy najwcześniej na jutro popołudnie 😞
Jeśli czat niedostępny, odczekaj chwilę, ktoś skończy rozmawiać i będzie dostępny.
Wygląda na to, że w tej chwili czat jest przeciążony, bo kręci, kręci i wywala szary przycisk "Niedostępny"
Dzięki, trzeba było trochę poklikać odświeżając stronę w oczekiwaniu na wolnego konsultanta.
Otrzymałem poniższą odpowiedź:
ING zmieniło podejście do płatności zapisanych kartą, obecnie pracujemy nad rozwiązaniem tej niekomfortowej sytuacji dla naszych Użytkowników by płatność zapisaną kartą wyglądała tak jak przed zmianą podejścia Banku. Obecnie może Pan zapłacić wybierając opcję płatności kartą z podaniem jej danych (po wybraniu metody płatności kartą wybrać opcję zapłaty bez zapisywania jej na koncie) wtedy przez kolejne 4 płatności zapisaną kartą nie pojawi się błąd. Może Pan również wybrać inną metodę płatności, jeżeli będzie to dla Pana wygodniejsze