Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry! Może ktoś mi pomoże jak postąpić właściwie w moim problemie. Dzisiaj dostałem SMS od sprzedawcy, że otrzymał ode mnie zwrot, jednak produkt nie jest jego. Tak, to prawda, miałem w domu 3 przesyłki zwrotne od 3 różnych sprzedawców i one również zostały wysłane za pośrednictwem paczkomatu Inpost z różnicą czasu 1-2 minuty. Fakt jest taki, że te paczki, w których dotarły w takiej paczce, zostały mi zwrócone i były to paczki Inpost tej samej wielkości. W domu najpierw spakowałem towar, potem spisałem zwrot na kartce papieru i dołączyłem do paczki i tak z każdą kolejną, czyli wykluczam możliwość pomyłki z mojej strony, bo wiem co Pakuję się i zakładka z tym zamówieniem od razu się we mnie otwiera, żeby przepisać dane do zwrotu. Nawiasem mówiąc, wszystkie 3 kartki są w różnych kolorach i zaraz po spakowaniu zapisałem kolor tej kartce papieru i odpowiednio kod zwrotny. Stało się tak w rezultacie, jedna z tych trzech przesyłek została dzisiaj dostarczona do sprzedawcy, a on już zrobił zwrotu pieniędze, ale te 2 zwroty zostały pomieszane i w związku z tym sprzedawcy otrzymali niewłaściwy towar. Proszę o poradę co zrobić, czy warto wykazać się słusznością i jak to w ogóle zrobić, czy też lepiej stworzyć dodatkowy zwrot przez Allegro i zapłacić kwotę, a nie zawracać sobie tym głowę. Dziękuję bardzo!
P.S Przepraszam za błędy, jest to pierwszy raz w takiej sytuacji i bardzo się martwię
@95091821 zwykle to jednak klient myli przesyłki jeżeli jest zamiana 2 przesyłek, jeżeli kurier coś zakręci to leci mieszanka wedlowska i wszystkie przesyłki są wymieszane (jeżeli mam dostać A to dostaję B, ale osoba która miała dostać B dostaje paczkę Y)
Czy zgodnie z regulaminem na przesyłce umieściłeś kod zwrotu? (nie chodzi o numer zwrotu w formie XXXX/2023 tylko kod który wpisujesz podczas nadawania paczki bez etykiety)
Szczerze mówiąc, pierwszy raz o tym słyszę. Zawsze naklejałem na paczkę ten numer XXXX/2023, a do otwarcia pudełka użyłem jedynie 10-cyfrowego kodu, nigdy go nie zapisałem na paczce.
@95091821 może za dużo zwrotów robisz i któś tam u góry hmmm.... się w..... i pomieszał Ci paczki .😁
Nie wiem, może. Buty nie pasowały na dziecko, a stanik nie pasował na żonę
@95091821 dziecu dałbym spokój , ale żonę bym wymienił na taką coby do stanika pasowała .🤣
To nie zadziała, trzecie dziecko jest ukryte w żonie😅
a... to GRATULACJE ! @95091821 , w przypływie radości zapomniałeś wziąć poprawkę przy zakupie stanika .🤔
O czym mówisz?
Czy tylko ja dokonałem zwrotu, czy zrobiłem coś złego?
@95091821 oj ...sorry ..piszesz o 3cim dziecku i ciasnym staniku , nie mam nic złego na myśli , ot tak dla rozluźnienia nastroju .... zwrot to zwrot .,,,pozdr😀
@95091821 https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-reklamacji-i-zwrotu-towaru/jak-skorzystac-z-darmowego...
Tutaj informacja o tym jak korzystać z darmowego zwrotu wraz z tym, że to ten 10 cyfrowy kod masz umieścić na przesyłce 😉 tym XXXX/2023 to sobie InPost może wytapetować ściany co najwyżej.
Później zdziwienie, że paczki pomylone.
Dziękuję!