Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Kilka dni temu dokonałam zamówienia obejmującego kilka przedmiotów od kilku sprzedających. Całe zamówienie było wykonane jednocześnie i zapłacone jednym przelewem. Byłam bardzo zdziwiona, że mimo to paczki zostały skierowane do dwóch różnych paczkomatów, znacznie oddalonych od siebie. Powodem nie było przepełnienie żadnego z nich.
Chciałabym wiedzieć na przyszłość, czy to błąd systemu i do kogo w tym przypadku powinnam dzwonić w sprawie ewentualnego przekierowania paczek?
Pozdrawiam
@Client:36122875 Przy każdej transakcji i płaceniu, musisz zwracać uwagę na to jaki paczkomat wywalił system, bo czasem lubi wyskoczyć tzw sugerowany. Tak pewnie było w twoim przypadku, ale tego nie zauważyłaś.Co do przekierowania- to przed wydrukowaniem etykiety, sprzedający ma jeszcze szanse wybrać inny paczkomat, potem już nie. Możesz dzwonić wtedy do in post, ale taka przyjemność to dodatkowe 15 zeta. Bądź czujna, jak Tomy Lee Jones- w ściganym.😆😉