Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry.
U mnie sytuacja "wygląda" bardzo klarownie, mianowicie:
- odesłałam do sprzedawcy nie sprawny/ niebezpieczny sprzęt (uruchomił się samoczynnie pomimo dodatkowego zabezpieczenia blokady, generalnie kryminał, na całe szczęście nic mi się nie stało)
- uzasadniłam swoje roszczenia, zażądałam zwrot kosztów przez formularz reklamacyjny
- napisałam dodatkowego e-maila ponieważ w formularzu jest ograniczona liczba znaków, dodałam zdjęcie, rozwinęłam sytuację. cisza
- minęły 3 tygodnie, (od odebrania paczki przez sklep ["skutecznego dostarczenia"]) kiedy sprzedawca (po założeniu dyskusji) poinformował mnie o oddaniu sprzętu do serwisu. Wcześniej nie było żadnego kontaktu, 0 telefonu, odpowiedzi, wyjaśnienia z ich strony, zaproponowania rozwiązania problemu.
- pracownik allegro poinformował sprzedającego wyraźnie, że no sorry, mieliście 14 dni
"jeżeli nie wydali Państwo decyzji reklamacyjnej w terminie, reklamacje uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie. ",
"proszę wiec o wypowiedź i spełnienie roszczenia kupującej"
.. dwa razy
- sprzedawca brnie non stop w retorykę
"oddaliśmy do serwisu i decyzja zostanie wydana. Wtedy zajmiemy się roszczeniami."
...przypominam, po 21 dniach się obudzili.
Czy ktoś z Państwa miał podobną sytuację, gdzie sklep jawnie nie respektował prawa i ignorował allegro? Niby po 14 dniach od założenia dyskusji, jeżeli nie zostanie ona rozwiązania to allegro wysyła formularz do "allegro protect", a jak to wygląda, gdy jesteś wSMART ? Jestem na allegro prawie 17 lat i jeszcze nigdy nie miałam takiego orzecha do zgryzienia...
ja nie rozumiem.
co ma do tego smart?
jaki orzech? czego nie wiesz? niby wiesz, że oznaczasz dyskusje jako nierozwiązaną i otwiera ci się protect. To czemu tego nie klikasz?
ponieważ allegro się chwali, że gdy jesteś w SMART, to problemy mają być szybciej rozwiązane. dyskusja jest w toku. widzę, że po moim wpisie allegro zareagowało tak.
Ale gdzie się chwali?
dkad masz to info? Smart to udogodnienie transportów i zwrotów. Nie ma nic do sporów czy dyskusji i na nie w ogóle nie wplywa
@goska_K-750 Odpowiedź moja była do az1rael ponieważ on pisze ze przecież zaakceptował reklamację i oddał do serwisu uk przy 1 reklamacji sprzedawca decyduje jak rozpatrzeć tą reklamację a ten naprawi albo wymieni i odeśle sprawny wcale nie musi zwracać środków ale tu sprzedający nie rozpatrzył w wymaganym czasie 14dni i reklamcja jest uznana, udaj się do rzecznika konsumentów, masz darmową pomoc.
@LEW433 przecież dobrze obaj wiemy od kiedy allegro liczy czas rozpatrzenia reklamacji ... od chwili założenia dyskusji i jak tam nie trafi się ktoś ogarnięty to ni ma dziada żeby przyznał rację kupującej a trafi się jak ślepej kurze ziarno. Podobna sprawa była w ciągu ost 2 tyg na forum sam się w niej udzielałeś dopiero chyba za 4 razem osoba po stronie allegro przyjrzała się dokładnie i odpisała według ustawy nie wg tabelek kopiuj wklej konsultantów
Nie liczy się jak Allegro liczy dobrze wiesz i nie wprowadzaj w bład kupującego.
nie wiem czemu, drzewko odpowiedzi dziwnie mi sortuje komentarze, albo coś przeoczyłam. póki co uprawiam szermierkę na e-maile. z odpowiedzi od allegro wnioskuję, że i tak i tak muszę poczekać jeszcze ponad tydzień, zanim wejdzie allegro protect, nie wcześniej jak to w/w screenie. (po wejściu w "Poznaj więcej korzyści Allegro Smart! jest tylko hiperłącze do głównej strony allegro, z stąd było moje pytanie " a jak to wygląda, gdy jesteś wSMART ? " bo się doszukać nie mogę.)
@goska_K-750 przecież zaakceptował reklamację i oddał do serwisu uk przy 1 reklamacji sprzedawca decyduje jak rozpatrzeć tą reklamację a ten naprawi albo wymieni i odeśle sprawny wcale nie musi zwracać środków
Kiedy zaakceptował?
PO 21 dniach
@goska_K-750 dla allegro czas reklamacyjny liczony jest od dnia założenia dyskusji ... te 14 dni liczą z chwilą założenia dyskusji więc jak znam ich schemat działania to nie przyznają protecta bo sprzedawca aktualnie realizuje reklamację czyt wymieni lub naprawi w zależności od odpowiedzi serwisu. @LEW433 odpowiadam dla allegro z chwilą wysłania na serwis zaakceptował reklamację rozpoczął procedurę naprawy
nie wiem jak Pan, ja tu widzę dokładną postawę pracownika
tak, po 21 dniach, nie 14 jak jest ustawowo