Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mam skorzystać z darmowej przesyłki kiedy przedmiot po pół roku użytkowania popsuł się a ja chve go zareklamować
Nie masz darmowej przesyłki masz wysłać na swój koszt po uznaniu reklamacji sprzedawca zwraca koszt dostawy reklamowanego towaru do siebie na podstawie kwitu nadania
@moniskag22 To nie jest zwrot, każde odesłanie jest płatne przez kupującego, (tylko Smart daje darmowy zwrot konsumencki w 14dniach od zakupu i 14dni odesłanie), składasz reklamację a więc odsyłasz na własny koszt a po rozpatrzeniu reklamacji sprzedajacy zwraca Ci ten koszt odesłania, nie wiesz jak reklamować to otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 "tylko Smart daje darmowy zwrot konsumencki w 14dniach od zakupu i 14dni odesłanie" - nie tylko Smart pozwala skorzystać z darmowego zwrotu allegro, nie wprowadzaj w błąd.
Nie wprowadzam, jeszcze paczkomat albo jak sprzedający sobie tak ustawi ofertę, ale tu i tak nie ma takiej możliwości, filozofie.😛 Teraz sprzedajacy to takie "hieny" tylko sprzedać i niech kupujący się buja.
@LEW433 " jeszcze paczkomat albo jak sprzedający sobie tak ustawi ofertę" - po raz kolejny nie masz racji. 🤣
Najpierw zgłoś reklamację do sprzedawcy (jak to reklamacja z tytułu niezgodności z umową), a przedmiot wysyłasz dopiero jak sprzedawca o to poprosi.
Jak to reklamacja gwarancyjna, to sprawdź warunki gwarancji i zgłoś to zgodnie z tym co podaje karta gwarancyjna (czyli do serwisu lub gwaranta). Sklep zazwyczaj nie jest stroną w przypadku gwarancji (są wyjątki) i ma prawo potraktować to jako dodatkową usługę (pośrednictwo w realizacji gwarancji producenta) i naliczyć opłatę (kupujący ma wybór czy odsyła do serwisu na jego koszt, ewentualnie sami odbierają, czy do sprzedawcy na swój). Nie dotyczy jak gwarantem jest sprzedawca lub jest ona realizowana przez sprzedawcę (ale to musisz sprawdzić w karcie gwarancyjnej).