anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

smart 8 darmowych przesyłek

Client:129995913
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

Mam pytanie, otóż złożyłem zamówienie na produkt i opłaciłem go. Towar nie został wysłany a w międzyczasie sprzedawca po sprawdzeniu zweryfikował że nie jest to model który wystawił na aukcji i anulował zamówienie dokonując zwrotu. Wszystko ok z jednym wyjątkiem otóż było to moje ostatnie zamówienie w ramach darmowej usługi smart (pierwsze 8 przesyłek) i tym sposobem co prawda środki wróciły na moje konto ale nie mogę dokonać teraz tego zakupu u innego sprzedawcy bez wykupienia całego abonamentu smart gdyż pomimo że towar nie został wysłany a anulowany ostania darmowa wysyłka została zaliczona do tego zakupu. I teraz mam pytanie czy jedyną możliwością obecnie jest wykupienie całego nowego abonamentu smart czy też ta jedna darmowa dostawa która faktycznie nie została zrealizowana/wykorzystania powinna niejako "wrócić" z powrotem na konto?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:129995913 Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. 

Zachęcam Cię do wykupienia pełnej usługi Smart!.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów