Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam pytanie, otóż złożyłem zamówienie na produkt i opłaciłem go. Towar nie został wysłany a w międzyczasie sprzedawca po sprawdzeniu zweryfikował że nie jest to model który wystawił na aukcji i anulował zamówienie dokonując zwrotu. Wszystko ok z jednym wyjątkiem otóż było to moje ostatnie zamówienie w ramach darmowej usługi smart (pierwsze 8 przesyłek) i tym sposobem co prawda środki wróciły na moje konto ale nie mogę dokonać teraz tego zakupu u innego sprzedawcy bez wykupienia całego abonamentu smart gdyż pomimo że towar nie został wysłany a anulowany ostania darmowa wysyłka została zaliczona do tego zakupu. I teraz mam pytanie czy jedyną możliwością obecnie jest wykupienie całego nowego abonamentu smart czy też ta jedna darmowa dostawa która faktycznie nie została zrealizowana/wykorzystania powinna niejako "wrócić" z powrotem na konto?
@Client:129995913 Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości.
Zachęcam Cię do wykupienia pełnej usługi Smart!.