Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie,
z mojej strony jako sprzedający proponuję darmową wysyłkę powyżej zakupów 300 PLN.
Klienci zamawiając towar sugerują się tym, że zamawiają ze swoją opcją SMART.
I prawie zawsze zamiast SMARTA wybierają darmową wysyłkę, gdzie zwrot już nie jest darmowy i zarzucają , że moja aukcja została edytowana aby oni ponosili koszty zwrotów.
i teraz mam pytanie :
jak kupujący dokona już zwrotu jaką powinnam mu oddać kwotę za wysyłkę ?
-najniższą kwotę jaką proponowałam na mojej aukcji za wysyłkę
-kwotę, którą ponosi kupujący ?
Jeśli klient wybrał przesyłkę odpłatną to zwracasz najniższy koszt jak mógł wybrać podczas zawierania transakcji , klient wybierając darmową przesyłkę z Twojej puli nie ma darmowego zwrotu w ramach smart .
Przesyłka z mojej strony była darmowa
@jarexwrestling jeśli klient nie płacił za przesyłkę to oddajesz tylko za towar
@jarexwrestling Zwrot ponosi kupujący a Ty oddajesz koszt zakupu + koszt wysyłki najtańszy wdanej ofercie (tu za darmo), czyli nie oddajesz za wysyłkę.
a czy taka informacja widnieje gdzieś w regulaminie Allegro ? Ponieważ już kilka razy musiałam zwracać klientom za wysyłkę pomimo, że wysyłałam ją za darmo
Reguluje to ustawa o prawach konsumenta, a dokładniej art. 33 i art. 34 ust. 2.
A co do edycji oferty po zakupie, to kupujący ma w zakładce kupione stan aukcji z momentu zakupu. Nawet jak sprzedawca zmieni ofertę, to nie ma to wpływu na widoczność oferty po stronie kupującego. Do tego dostaje kopię oferty na maila.