anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart family

MAMY ROZWIĄZANIE!
tchorzo_fretka
#7 Wielbiciel#

Ostatnio dodałam członka rodziny żeby korzystał z mojego Smarta. Ta osoba widnieje jako członek mojej rodziny, w zakładce dzielenie się smarten też mam zaznaczona opcje dzielenia ale osoba, którą zaprosiłam ma tylko opcje poproszenia mnie o zakup. Czy mogłabym prosić o pomoc w tej sytuacji?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

A to zakup ze Smartem?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tchorzo_fretka podaj proszę login osoby, której dotyczy ten problem oraz numer oferty, w której próbuje dokonać zakupu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
tchorzo_fretka
#7 Wielbiciel#

@la_nika login użytkownika to d0brzyk a numer oferty 13225911709

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

Ta oferta nie ma Smarta!.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ale to jest oferta na AL a  tam nie ma Family.d0brzyk znowu oferta nr 13225911709 nie ma Smarta.

oznacz moderatorów