Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupując dzisiaj produkt wybrałem dostawę z usługą Smart, pomimo zakończenia z korzystania z tejże usługi. Myślałem, że przy zakupie produktu doliczy mi jak wcześniej usługę smart na kolejny miesiąc. O dziwo tak się nie stało, a zamówienie przeszło bez problemu z darmową dostawą. Sprawdziłem swoje konto, wyskakuje informacja, że niby jestem w smart, ale termin wygaśnięcia usługi minął 16 grudnia 2022.
Teraz jestem w kropce co dalej. Czy mam jakiś błąd na koncie? czy mam kupić teraz od nowa smart by wszystko się naprawiło? Nie chcę się nagle obudzić z dodatkowymi opłatami za dostawy. Może ktoś z was znalazł się w podobnej sytuacji?
16+14 dni na wypowiedzenie i tym czasie Smart jest nadal aktywny.
@nova_666 sprawdziłam to i masz wykupioną usługę Smart! na miesiąc, opłata jest automatycznie pobierana z Twojej karty płatniczej. Możesz z tego zrezygnować w tej zakładce.