Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry miałam konto osobiste i wykupiłam smart anulowałam smart i zrobiłam konto biznesowe miałam w ciągu 14 dni otrzymać zwrot za smart niestety nie tej pory nie otrzymałam zwrotu
Powinny wrócić tam skąd wyszły w 14dni, pytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1bba437d-af0e-404b-8a02-11af54caa0e5&subjectId=ef513a07-4...
Jeśli po tym czasie środków nie będzie na Twoim koncie, zgłoś nam to przez ten formularz. Sprawdzimy Twoje zgłoszenie i zwrócimy Ci koszt usługi.
Po rezygnacji ze smart otrzymujesz potwierdzenie z All. Potem czekasz na korektę i zwrot. I nie jest to 14 dni - patrz regulamin smart, okres wypowiedzenia, terminy itp.
Warto to poczytać taki regulamin, zanim zawrze się umowę, zaakceptuje go, a potem odstąpi od umowy. Założę się - że nie przeczytałaś regulaminu SMART. Zwrot otrzymasz - tylko musisz cierpliwie poczekać.