Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam subskrypcję Allegro Start na 1 rok, którą zakupiłem/zakupiłam. Z jakiego prawa anulowaliście ją najpierw u członka Smart Family, a teraz także u mnie? Wcześniej kontaktowałem/am się z obsługą w tej sprawie, a także członek mojej Smart Family, ale nie otrzymałem/am żadnej odpowiedzi od was! Oszukujecie waszych klientów! To skandal!
@Client:107875429 Cześć. Na Twoim koncie obecnie nie ma aktywnej subskrypcji Allegro Smart. Nie widzę również żadnej wiadomości od Ciebie, dlatego proszę o numer korespondencji lub informację, jaką drogą się z nami kontaktowałeś.
Od 3 lipca w ramach Allegro Family nie ma już możliwości dzielenia się darmowymi dostawami i zwrotami w ramach Smarta, informowaliśmy o tym tutaj: https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/sprawdz-do-kiedy-mozna-dzielic-sie-allegro-smart-z-bliskimi-w-a...
Oto wiadomość dotycząca mojej subskrypcji z listopada. Powinna ona trwać przez rok, ale ją nielegalnie anulowaliście!
Tak, pod warunkiem ze Smarta kupiłeś przed 21.11.2022, wszystkim którzy kupili później wygasa z dniem 4,07.2023.
Tak, zakupiłam go w listopadzie 2022, a podczas zakupu powiedziano, że Allegro Smart na 12 miesięcy. Dlaczego moja subskrypcja wygasła wcześniej?
Rozumiem, że dla członka rodziny anulowaliście darmową dostawę od lipca. Ale na jakiej podstawie anulowaliście ją dla mnie, skoro samodzielnie opłaciłem/opłaciłam ją na 1 rok? Naruszyliście warunki umowy.
Nikt Ci Smarta wykupionego na rok nie wyłączy wcześniej.
Rok temu zakupiłam Allegro Smart. Powinien on działać do listopada 2023 roku. Jednak teraz przestał działać, i nie mam dostępu do zakupów z darmową dostawą. Przy zakupie podano informację o subskrypcji na 12 miesięcy. Dlaczego przestała ona działać?
@Client:107875429 Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Client:107875429 Sprawdziliśmy tę sytuację. Ze smarta zrezygnowałeś 8 sierpnia z poziomu tego formularza: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart#rezygnacja
Po 14 dniach od rezygnacji wyłączyliśmy usługę na Twoim koncie i zwróciliśmy resztę pieniędzy.