Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygasła mi usługa smart. Chciałam znów ją opłacic ale gdy przesyłam płacac kartą odpowiada że płatnosc się nie powiodła a gdy dokonuję przelewu tradycyjnego po trzech dniach pieniądze wracają na konto.
O CO TU CHODZI?
Jeżeli nie masz już Smarta, widać to tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart nie możesz opłacić to zapytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d
@kapi1171 Cześć. Dobrze się składa, że chcesz aktywować Smarta, bo trwa promocja 🙂
Usługę aktywujesz tutaj: https://allegro.pl/smart. Na stronie wybierz, który wariant Cię interesuje (miesięczny czy roczny), a następnie kliknij "wybieram". Możesz wybrać sposób płatności - kartę, przelew lub BLIK. Jeśli zapłacisz za Allegro Smart! kartą płatniczą, przypiszemy ją do Twojego konta. Dzięki temu automatycznie będziemy pobierać opłatę za kolejne okresy rozliczeniowe.
Spróbuj opłacić Smarta Blikiem - jeśli płatność się nie powiedzie, daj mi proszę znać. Jeśli pojawia się jakiś komunikat o błędzie, prześlij mi proszę zrzut ekranu.