anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający SMART kupujący SMART brak możliwości darmowego zwrotu

macosz5577
#1 Nowicjusz#

Zakupiłem elektronarzędzie od sprzedawcy SMART (darmowa dostawa), przy zwrocie reklamacyjnym nie ma możliwości wyboru darmowego zwrotu. Jest tylko możliwość wyboru "wysyłka własna", co generuje dodatkowy kosz.

Proszę o pomoc, być może jakiś błąd po mojej stronie lub systemu. Ktoś się zetknął z takim przypadkiem?

Dziękuję 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@macosz5577 Zgodnie z regulaminem Smart, Allegro gwarantuje Ci darmową dostawę i darmowy zwrot, napisz więc do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e i domagaj się darmowego zwrotu lub zwrotu pieniędzy za Smart. 

oznacz moderatorów