sprzedajacy nie nadal przesylki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupilam konsole u sprzedajacego, sprzedajacy Miok, zaplacilam minute po transakcji, kontakt ze sprzedajacym jest zerowy, nie otrzymalam potwierdzenia nadania, nie otrzymalam konsoli
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:36348767 a kiedy kupiłeś, jaki miał czas wysyłki w ofercie ?
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mial czasu wysylki podanej, nic konkretnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:36348767 Czyli to było na allegro lokalnie?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:36348767 kiedy kupiłeś ? podaj więcej szczegółów a nawet link do aukcji !
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:36348767 Otwórz Dyskusję, szybko nawiążesz kontakt, ponieważ sprzedawca ma 24 godziny na odpowiedź i ma obowiązek odpowiedzieć. Po tym czasie do sporu włączy się pracownik Allegro, który Ci pomoże rozwiązać problem.
Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeśli mimo to nie otrzymasz towaru i zwrotu wpłaty, po 14 dniach możesz wystąpić o jej zwrot z Programu Ochrony Kupujących. Daj znać jakby co, otrzymasz instrukcje.