Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Sprzedawca na swojej aukcji deklaruje darmowy zwrot towaru ?
Gdy chcę zwrócić towar , nie ma pocie darmowego zwrotu tylko wysyłka na własny koszt .
Co można z tym zrobić
@abrajan1 zapytać sprzedawcy?
Sprzedawca mówi że nic o problemie Nie wie ???
W zasadzie nic, zapewne sprzedawca tak sobie wymyślił, możesz tylko się z nim dogadać.
No to gwarantuje opcja Smart ??????????
To do dupy z tym Smartem - jak zwykle ściema
@abrajan1 Jeśli masz Smart i miałeś darmową dostawę, powinieneś mieć też darmowy zwrot. Zrób tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
@abrajan1 Ile dni minęło od odebrania przesyłki?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
NIE - odpuściłem zwrot bo nie mam czasu z tym tańczyć i wysyłać to pocztą gdzie jest kolejka i trzeba odstać swoje w maseczce ...
@abrajan1 Pytałem tylko, czy nie przekroczyłeś terminu 14 dni od odebrania przesyłki.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@abrajan1 W smarcie masz darmowy zwrot jeśli sam posiadasz smarta oraz przedmiot kupowany u sprzedawcy też ma smarta .Kupując nie płacisz za wysyłkę spełniając ustalone warunki i w taki sam sposób sprzedawca ci zwraca towar nie ponosząc kosztów .Tu pewnie sprzedawca miał może smarta ale nie była w nim uwzględniona poczta tylko inny dostawca i u niego może był darmowy zwrot