Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca twierdzi, że w zwróconej przesyłce był tylko jeden zwracany żakiet, chociaż odesłałam dwa, zgodnie ze zgłoszonym zwrotem. Zastanawiam się, jak teraz udowodnić, że zwróciłam oba produkty... ☹️
Czy ktoś z Państwa miał podobną sytuację?
Wyjaśnić trzeba. Masz dowody?
Jakie dowody masz na myśli? Nie zarejestrowałam na nagraniu momentu wkładania do paczki obu towarów, ale to przecież nie obowiązek konsumenta... Często robię zakupy przez Internet i po raz pierwszy zdarzyła mi się taka sytuacja...
@Client:50133369 A szkoda, ale są rożne kombinacje a czy sprzedający ma dowód na to że była 1szt w paczce, czy tylko słowo? jak nie ma to otwórz dyskusje, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Może mieć zeznania pracowników lub monitoring a kwalifikowane to będzie jako oszustwo