Sprzedawca twierdzi, że w zwróconej przesyłce był tylko jeden zwracany żakiet, chociaż odesłałam dwa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca twierdzi, że w zwróconej przesyłce był tylko jeden zwracany żakiet, chociaż odesłałam dwa, zgodnie ze zgłoszonym zwrotem. Zastanawiam się, jak teraz udowodnić, że zwróciłam oba produkty... ☹️
Czy ktoś z Państwa miał podobną sytuację?
- Etykiety:
-
Zwroty towaru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wyjaśnić trzeba. Masz dowody?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakie dowody masz na myśli? Nie zarejestrowałam na nagraniu momentu wkładania do paczki obu towarów, ale to przecież nie obowiązek konsumenta... Często robię zakupy przez Internet i po raz pierwszy zdarzyła mi się taka sytuacja...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50133369 A szkoda, ale są rożne kombinacje a czy sprzedający ma dowód na to że była 1szt w paczce, czy tylko słowo? jak nie ma to otwórz dyskusje, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może mieć zeznania pracowników lub monitoring a kwalifikowane to będzie jako oszustwo