Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nic a co ma być, po odstąpieniu od umowy zakupu sprzedający ma max 14dni na zwrot środków.
Problem tkwi w tym , że zwrócony w październiku towar od 17 listopada utknął z adnotacją: czekając aż użytkownik zapłaci opłaty. Nie mam pojęcia kogo dotyczy informacja , czy w końcu ktoś zapłaci i czy realne jest , że to wszystko pozytywnie się zakończy. Nie mam pojęcia do kogo się zwrócić
@-Basia-12 To są uroki zakupu z Chin i zwrotu do Chin.
dodaj jeszcze resztę art z ustawy sprzedający może się wstrzymać z zwrotem do uzyskania paczki z towarem lub przesłania mu nr rejestrowanej paczki i teraz najlepsze paczki do Chin nie są rejestrowane i nie można ich namierzać po nr paczki
Moja przesyłka ma numer da się śledzić. Niestety jak wspomniałam utknęła przez nieuiszczoną opłatę, którą nie wiem kto ma zapłacić.
@-Basia-12 w takiej sytuacji załóż proszę dyskusję sprzedającemu, aby to z nim wyjaśnić.
jak da się śledzić to jeszcze jest w polsce jak tylko przejdzie granicę to nie będzie się dało
Przez całe Chiny się dało się śledzić. Teraz wygląda na to , że jest "już" od miesiąca u celu tylko czeka na tę nieszczęsna opłatę,(taka jest informacja właśnie w śledzeniu),której nie ma kto uiścić.
Zastanawiam się kto powinien wnieść tę opłatę, bo nie wiem u kogo mam się upominać swoich praw.
według ustawy to koszty zwrotu ponosi kupujący @-Basia-12
@-Basia-12 Opłatę na zwrot ponosi kupujący, Smart nie działa tam.
Tu nie chodzi o koszty wysyłki. W informacji śledzenia jest napisane: oczekiwanie aż użytkownik zapłaci podatek (nie wiem kto jest tym użytkownikiem)
@-Basia-12 Ponieważ towar należy do Ciebie, to tym użytkownikiem jesteś Ty.
Ty, kupiłaś zapłaciłaś.
Dokładnie kupiłam , zapłaciłam i opłaciłam zwrot. Teraz towar wraca do właściciela więc nasuwa się wniosek czy to nie on skoro będzie jego posiadaczem , powinien zapłacić?
Ja nie mam już ani towaru ani za niego pieniędzy i wszystkie niezbędne opłaty poniosłam tutaj.
@-Basia-12 Dopóki towar nie dotrze do sprzedającego i on go nie odbierze, to cały czas należy do Ciebie > mimo, że opłaciłaś zwrot > on dopiero stanie się jego właścicielem po odebraniu
Czyli jak mam teraz załatwić sprawę w Chinach?
na przyszłość jak z Chin przychodzi coś pordobionego to zgłaszaj reklaamcję a nie zwrot
Na przyszłość to 5 x sprawdzę czy sklep nie oferuje zwrotu za granicę. I już więcej nie zamówię w takim sklepie. Najlepiej sprzedać a potem niech kupujący radzi sobie sam . Przykre.