Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 13.06. o godz. 12.19 zamówiłam na Allegro piankę tapicerską o grubości 5 cm i wielkości 2 m. Zapłaciłam kartą bankową za pośrednictwem usługi internetowej Przelewy 24. Przelew w w kwocie 43,53 został zrealizowany i otrzymałam potwierdzenie realizacji. Nr transakcji.P24-F3C-A7N-G1U dla Glosel sp. z oo sp. k. Zamówiony towar nie został dostarczony. Nie dostałam od sprzedającego żadnej informacji. Potrzebuję informacji jak odzyskać pieniądze
@Client:51551185 sprawdź tu - https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione status płatności oraz czas realizacji , dalej masz opcję ,, pytanie o przedmiot ,, skorzystaj
@Client:51551185, na koncie, z którego tu piszesz, nie widzę takiego zakupu. Podasz, proszę, numer tego zamówienia?