Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry! Mój z jednych członków rodziny ma problem z allegro smart. U niego napisane że wygasł allegro smart, ale u mnie jak u organizatora nadal jest dostępny allegro smart! Poproszę odpowiedzieć jak rozwiązać ten problem?
Członek musi sobie kupić swój, nie ma już dzielenia się Smartem w rodzinie od 4.07.
Dziękuję! Ok, ale dlaczego u innych członków rodziny jest dostępna darmowa dostawa w allegro smart?
To zależy od tego kiedy masz wykupionego Smarta, poczytaj:
To zależy od momentu wykupienia lub przedłużenia subskrypcji Smart! przez organizatora grupy rodzinnej w Allegro Family.
Nadal możesz korzystać z Allegro Family – pomagać bliskim w zakupach lub wysyłać organizatorowi prośby o zakup.
Członkowie grupy rodzinnej mogą wziąć udział w promocji i nadal cieszyć się bezpłatnymi dostawami i zwrotami bez limitu.
Promocja trwa od 26 czerwca do 30 września 2023.
Szczegóły promocji Smart! Dla Członków Grup Rodzinnych znajdziesz w jej regulaminie.
Proszę opowiedzieć co to znaczy do zakończenia subskrypcję? U mnie jak u organizatora nadal trwa subskrypcja ona nie jest zakończona!
tzn ze jak wykupiles swojego smarta jako organizator przed 21 listopada 2022, przed godziną 9:00 to ty masz smarta do konca a osoby ktorym udostepniles tez maja family smarta do konca twojej subskrypcji
@Client:105111432 Kiedy kupiłeś Smarta? Jeśli organizator Twojej grupy rodzinnej ma miesięczną lub roczną subskrypcję wykupioną przed 21 listopada 2022, przed godziną 9:00 – może udostępnić nielimitowaną darmową dostawę i zwroty wszystkim członkom Allegro Family do zakończenia swojej subskrypcji czyli do 21.11.2023.
Kupiłem Smarta z maja 2022
Czyli nie masz już !
Płacę za Smarta co miesiąc, u mnie smart działa teraz normalnie. Ale u jednego z członków rodziny jest dostępny smart a drugiego nie
To dziwne, bo wg tego ze płacisz co m-c to wszyscy już nie powinni mieć, i pewnie tak będzie.
Dlatego i pytam co się dzieje w ogóle?? Czyli teraz cała rodzina nie będzie miała darmowej dostawy?
@Client:105111432 Tak, nie będą mieć wszyscy.
liczy się dzień dodania pewnie ten co ma ma dzień dodania sprzed dnia w którym płacisz subskrypcję miesięczną i będzie miał smarta jeszcze do zakończenia miesięcznego okresu rozliczeniowego twojego smarta a ta 2 osoba nie