anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

w czerwcu zapłaciłam smarta na stary koncie a teraz nie mogę tego konta odnaleźć a na nowym nie mam?

Client:102737222
#1 Nowicjusz
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:102737222. Na koncie, z którego piszesz, nie ma aktywnego pakietu Smart. Jest on aktywny na jednym z Twoich kont - ga(...)54. Zaloguj się do niego, aby skorzystać z darmowych dostaw.
Jeśli masz problem z dostępem do tego konta, to proszę, napisz przez formularz. Doradca Cię poinstruuje 😊

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:102737222
#1 Nowicjusz

Pisałam na formularzu i nikt mnie nie instruuje, nadal nie wiem:(

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102737222, na Twoim koncie nie ma zgłoszeń w tej sprawie. Czy możesz podać numer zgłoszenia mailowego? 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów