Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę anulować zamówienie. Zapłaciłam bonem podarunkowym. W jaki sposób to zrobić żeby nie stracić bonu? Bonem podarunkowym płaciłam jednocześnie u dwóch sprzedawców. Zakup chce anulować u jednego.
@FOTOR12 wypełnij proszę formularz zwrotu, gdy sprzedający zwróci wpłatę otrzymasz albo zwrot środków na konto albo nową kartę podarunkową. Na pewno nic nie przepadnie 🙂
Jaki jest czas oczekiwania na zwrot środków na bon podarunkowy? Sprzedawca swoją część zwrócił ale stan środków się nie zmienił.
@YOHA maksymalnie 24 godziny 🙂 Jeśli ten czas minął, a karta się nie odnowiła, to napisz koniecznie na karty@alegro.pl i podaj numer zwracanego zamówienia, pomożemy Ci.
Wchodzisz tu i anulujesz, tak samo jak każdy inny zakup: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione