Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@annaw2 napisz proszę coś więcej. Czy na pewno chodzi o gwarancję?
W ramach Smart! masz gwarantowany darmowy zwrot, jednak jeśli zakupiony produkt posiada wadę prawną lub fizyczną powinnaś go reklamować sprzedającemu np. z tytułu rękojmi.
Gwarancja to zobowiązanie gwaranta wobec konsumenta, że wymieni, naprawi lub przyjmie przedmiot (i zwróci pieniądze), który nie spełnia cech określonych w dokumencie gwarancyjnym, opisie a nawet reklamie, gwarantem może być sprzedający, ale nie musi, sprawdź to proszę na gwarancji.
Poczekaj chwil kilka.... lef666 powinien ci odpowiedziec na to pytanie.
Ja nie potrafie 😄
Na gwarancji nie robisz zwrotu tylko odsyłasz do naprawy i to w większości na własny koszt(chyba że są inne ustalania z gwarantem) i po rozpatrzeniu reklamacji zwraca Ci koszt wysyłki. Lepsza reklamacja jest z tytułu rękojmi>odpowiada za towar sprzedajacy i ma 14dni na rozpatrzenie(gwarancja może być dłużej).