Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.Otrzymalam uszkodzony towar(połamany taboret plastikowy).Przesyłkę dostarczył kurier DPD w ramach Allegro Smart-bezpłatnie-korzystam z usługi Allegro Smart.Chcę zwrócić uszkodzony towar-w jaki sposób nadać taką zwrotną przesyłkę?
@meggi_40r STOP!! zacznij od zgłoszenia problemu sprzedawcy , na odesłanie przyjdzie czas .
Dzięki.Już zgłosiłam,odpowiedź:odeślij towar-zwrócimy za towar i nic więcej,żadnej etykiety zwrotnej
@meggi_40r przejdź tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione po zalogowaniu , wybierz transakcję , rozwiń szczegóły zakupu , następnie kliknij ,, zwróć zakup ,, ...dalej intuicyjnie .
Robisz tak jak przy zwykłym zwrocie tylko wybierz z tych dolnych opcji reklamacyjnych, żeby Ci potem nie zarzucił, że zniszczyłeś. Na pewno powinna być możliwość wyboru zwrotu pocztą, etykieta do druku. Czym jeszcze to nie pamiętam, bo jakiś czas nie zwracałam. Allegro smart nie ma opcji zamawiania kuriera do zwrotów paczek dostarczonych kurierem. To się robi pocztą i bodajże pickupem.