Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem dziś maila z tej firmy. Okazało się, że był kilka dni temu, ale w spamie.
Kilka miesięcy temu miałem jakąś transakcję, za którą nie zapłaciłem. Zwyczajnie wypadło mi to z głowy.
Nie docierają do mnie żadne powiadomienia z Allegro.
Zobowiązanie było na kwotę 16,30 zł.
Intrum chce ode mnie 16,83 zł.
Po przeczytaniu maila uregulowałem należność z Allegro poprzez Rozliczenia Allegro. Na koncie mam 0 zł, czyli rozliczyłem się.
Czy sprawa jest zamknięta, czy będę musiał tej firmie coś zapłacić?
Problem jest w tym, że nic nie ustawiałem.
Niestety tak traktują klientów. Nie wyślą np. sms z upomnieniem, tylko sprzedają "klienta" firmie windykacyjnej, a wystarczyłoby skutecznie się skontaktować z klientem. Jak widać brak szacunku do klienta idzie w parze z dochodami.
@skidora1 No dobrze ale Twoim obowiązkiem jest pilnowanie swoich zobowiązań.
Żadnych zobowiązań, bo nie miałam o nich pojęcia, tym bardziej, że cały czas kupowałam u nich i żadnej informacji mi nie przysłali. Takie coś to powinni wysyłać pismo za potwierdzeniem odbioru, a dopiero wtedy, gdy klient świadomy nie zapłaci, to można zlecać windykacji.
To jak teraz coś zakupie na allegro ale nie opłacę zamówienia to windykacja za pół roku będzie mnie ścigać ? Przecież to jakiś absurd. Nie opłacone zamówienie powinno być anulowane tak jak jest np. na allegro lokalnie po 5 dniach nie opłacenia zostaje anulowane zamówienie bez możliwości opłacenia.
@-PRORIDE- raczej chodzi o sprzedaż bo wtedy masz zadłużenie wobec allegro za obsługę. . Zakupy się anulują po określonym czasie.