Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po opakowaniu przesyłki widać, że była rozpakowana i ktoś ukradł jeden z produktów przeze mnie zamówionych! Co mam dalej zrobić!?
@Zofia15055 reklamacja do przewoźnika
@Zofia15055 Wypadało by złożyć reklamację przewoźnikowi ale mam wątpliwość czy potrafisz udowodnić że przedmiot został wykradziony w trakcie dostawy, czy też może później w drodze do domu (mógł się wysunąć). A może w domu ktoś dowcip zrobił?
Nikogo nie posądzam ale czy potrafisz udowodnić kiedy kradzież wystąpiła?
@Zofia15055 a ta paczka, to leżała pod drzwiami, kurier Ci ją wręczył, czy może odebrałaś z paczkomatu🤔
Najpierw zrób zdjęcia uszkodzonego opakowania i brakującego produktu, a następnie natychmiast skontaktuj się z firmą kurierską oraz sprzedawcą, aby zgłosić problem. Ważne jest, aby jak najszybciej złożyć reklamację, aby rozwiązać sprawę.