Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrot dotarł do sprzedającego, ale twierdzi on że w przesyłce było coś innego. Żąda przesłania listu przewozowego. List ten wygenerowałem, wydrukowałem i dołączyłem do przesyłki. Chciałbym teraz zrobić kopię, ale nie mogę go znaleźć w Allegro.
@saunalos podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
Dziękuję, problem rozwiązałem, przekopując pobrane pliki na komputerze. Interesuje mnie czy można przejrzeć, ew wydrukować archiwalne etykiety z poziomu aplikacji mobilnej. Pozdrawiam
@saunalos Z poziomu aplikacji nie pobierzesz już pliku z etykietą, ale w szczegółach zakupu (szczegóły zakupu -> szczegóły zwrotu) znajdziesz numer listu przewozowego i pełną historię przesyłki zwrotnej.