Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nic nie robić, niech sobie wygasa, bedzie aktywne jeszcze 14 dni po wygaśnięciu.
Nowe kupisz po 2.06 jeśli będziesz potrzebował.
@Client:118759487 pierwszy raz wykupiłeś 30.04 czy to kontynuacja?
@Client:118759487 kupiłeś Smart! 17 marca i usługa była aktywna do 17 kwietnia + 14 dni okresu wypowiedzenia podczas którego Smart! jest nadal aktywny (nie pobieramy za niego pieniędzy). Kiedy opłaciłeś usługę 30 kwietnia (w trakcie okresu wypowiedzenia), przedłużyliśmy ją w ramach tej samej subskrypcji.
Obecny okres Smart! rozpoczął się więc 17 kwietnia i obowiązuje do 17 maja i następnie Smart! ponownie wejdzie w okres 14 dni wypowiedzenia, podczas którego będzie cały czas aktywny.