Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Temat znany lecz odgrzeję.
Sprzedawca dostarczył niewłaściwy towar. Dostawa Allegro Smart (bezpłatna). Po kontakcie dosyła towar właściwy, ja mam skorzystać z darmowego zwrotu, lecz w formularzu zwrotu należy określić dane do zwrotu środków finansowych. Czy to oznacza zwrotu wpłaty za towar na moje konto i ponowny zakup. Jak mam skorzystać z darmowej wysyłki bez zwrotu pieniędzy - właściwy towar został już przez sprzedającego wysłany
@rob11700 Tak to oznacza, dane to twój nr konta. Wymiana towaru a nie zwrot, więc kasy na konto nie zwraca.
Nie. Po odesłaniu niewłaściwego towaru tą metodą nie otrzymasz w tym przypadku zwrotu wpłaty, ponieważ to była reklamacja z powodu niezgodności i sprzedawca dosłał właściwy produkt. Odeślij towar niezgodny z opisem i nic więcej nie musisz robić.
Czyli w przyczynach zwrotu należy zaznaczyć "Towar jest niezgodny z opisem/zamówieniem". Jednak bez uzupełnienia pól "Podaj dane konta do zwrotu środków" formularz dalej nas nie puszcza. Trochę to dziwne, że Allegro nie wprowadziło opcji wymiany towaru bez zwrotu gotówku.
Żeby wygenerować list przewozowy trzeba przejść całą ścieżkę w formularzu zwrotowym
W tej sytuacji powód zwrotu ma mniejsze znaczenie, a podanie numeru konta do zwrotu wpłaty jest obowiązkowe. Sprzedawca nie wystąpi o zwrot prowizji i po sprawie. Zwrotu wpłaty nie będzie.