Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem wkładki do butów od jednego sprzedawcy. Dwa rozmiary do sprawdzenia, z założeniem zwrotu niewłaściwych.
W opisie dostaw widniały opcje kurier Inpost lub kurier DHL. Wybrałem kuriera Inpost, podałem wyłącznie moje dane adresowe. Paczka przyszła do.....mojego paczkomatu. Przesyłka niby odebrana, niby nic się nie stało, ale:
- zapłaciłem za dostawę kurierem do domu, a odebrać musiałem sam
- zapłaciłem ekstra za kuriera, podczas gdy w rzeczywistości paczka została dostarczona do paczkomatu, co dla mnie - użytkownika pakietu Smart! - jest darmowe
- w takim razie zwrot również powinien zostać zrealizowany automatycznie i za darmo, ale takiej opcji nie mam, muszę paczkę nadać i opłacić sam
Nie znam warunków Smart! dla sprzedających, ale dla mnie ktoś tu zakombinował, aby przyoszczędzić, w czego efekcie muszę dopłacić 30PLN za wysyłki.
Gdzie to zgłosić, gdzie szukać rozwiązania?
@mar_szy Cześć. Rzeczywiście wybrałeś opcję dostawy kurierem InPost, a paczka została dostarczona do Paczkomatu - w tej sprawie skontaktuj się ze sprzedającym i ustalcie, czy jest to pomyłka nadawcy czy przewoźnika.
Nie był to zakup w ramach Allegro Smart i te oferty nie są oznaczone ikoną Smarta - zatem przesyłka zwrotna nie jest darmowa.
@mar_szy Kurier Inpost nie bierze udziału w programie ,,smart ,, , kosz zwrotu leży po Twojej stronie .... niestety niewystarczająco zapoznałeś saię z warunkami oferty w tym ,,smart,, .