Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem taki, że jakiś czas temu zmieniłem adres dostawy w ustawieniach konta, a i tak przy zakupach wybiera mi stary adres, który na moim koncie już nigdzie nie figuruje. Co mogę z tym zrobić?
Spróbuj wyczyścić przeglądarkę lub ją zmień.
@lukasz123452833, widzę, że otrzymałeś od nas wiadomość mailową w tej sprawie. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, daj proszę znać. 🙂
Cześć,
właściwie w mailu dostałem informację błędna. Rozumiem, że dużo macie zgłoszeń, sam pracuję w ServiceDesk. Nie chodziło mi o adres mailowy tylko adres dostawy. Na który przychodzą mi paczki, a tam już nie mieszkam. Mógłbym oczywiście poprawiać przy każdym zakupie, ale skoro jest opcja ustawienia domyślnego adresu wysyłki to fajnie by było, żeby to działało 🙂
Niemniej jednak chętnie skorzystam również z opcji zmiany adresu mailowego.