anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Za co tak naprawdę zapłaciłam, skoro w moich zakupach jest status płatność anulowana?

Client:103112162
#7 Wielbiciel#

1) zamawiałam produkty w dniach 4-5listopad - część z nich anulowałam płatność - gdyż chciałam skorzystać z opłaconej opcji smart z zakupami - jednak system nadal nie chce mi odliczać kosztów przesyłki inpost 

2) w dniu 8listopada mój mąż opłacił część zakupów na kwotę 547,88 - w której ów smart się zawierał - jak mogę zobaczyć, za co tak naprawdę zapłaciłam, za które produkty - tak, bym nie zamawiała ich ponownie - kwota jest łączna a ja już nie pamiętam, jakie były części składowe 

3) jeśli płatność jest w toku - to czy to oznacza że odbiorca nie widzi naszego przelewu? 

4) czy mogę anulować zakupy - tak, by od początku zamówić produkty - ale tym razem ze smartem, który 

wszak ósmego już opłaciłam? 

BARDZO PROSZĘ O PILNĄ ODPOWIEDŹ - do opłacenia mam tylko 10 dni od złożenia oferty - jednak nie wiem, ile ma dni do odstąpienia zakupu - gdyz dotąd nie miałam takiej sytuacji - przeprowadziłam się do innego miasta, założyłam internet i niestery nie radzę sobie tak jak chciałam...

polecam się życzliwej pamięci - Grażyna [edycja]

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:103112162 Anulowanie płatności i jej ponowienie niczego nie zmienia w kwestii Smart. Anulować możesz cały zakup, wtedy możesz kupić ponownie w taki sposób, aby mieć darmową dostawę, ale nie masz żadnej gwarancji, że tak będzie. Musisz wybierać oferty ze znaczkiem Smart i w tych ofertach metody dostawy ze znaczkiem Smart. Bez znaczka nie ma darmowej dostawy. Jeżeli to wiele przedmiotów, każdy musi mieć taką samą metodę dostawy Smart. 

Przy opłaconych produktach masz odpowiednią informację w zakładce Moje zakupy. 

Płatność w toku - sprzedawca nie otrzymał jeszcze wpłaty. Operator przekazuje płatności sprzedawcom do końca następnego dnia roboczego po zleceniu wpłaty. 

Możesz anulować zakupy, o ile masz tam (Moje zakupy) opcję anulowania. Jeśli jej nie masz, a towar nie został jeszcze wysłany możesz kliknąć tam Zwrot - to też będzie anulowanie. 

Na odstąpienie (anulowanie, zwrot) masz 14 dni od ODEBRANIA PRZESYŁKI, ale anulować, zwrócić, odstąpić od umowy możesz też przed odebraniem.

Nie kupuj hurtowo, postaraj się poznać zasady kupując pojedyncze przedmioty. 

Płatność anulowana - pieniądze nie dotrą do sprzedawcy, tylko wrócą do Ciebie w ciągu około 3 dni. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103112162 Cześć. Produkty, które chcesz zamówić z darmową dostawą, muszą być oznaczone ikoną Allegro Smart! Pamiętaj również, że suma zakupów od jednego sprzedawcy musi wynosić minimum 40 złotych. Skorzystaj proszę z rady xyz i kupuj pojedynczo (np. od jednego sprzedającego) - będzie to dla Ciebie dużo łatwiejsze. 


Wszystkie zamówienia znajdziesz w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione. Wczoraj anulowane zostały zamówienia z 4-5 listopada. Dwa z nich mają status "rozpoczęta" (czyli zakup w tym przypadku nie został anulowany):

  • Numer zamówienia:  
  • Numer zamówienia:  

Zakupy z 8 listopada mają status zakończone, zatem nie zostały anulowane. 

  • Numer zamówienia:  
  • Numer zamówienia:  
  • Numer zamówienia:  
Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:103112162
#7 Wielbiciel#

superrro - wczoraj poprosiłam też sprzedawców o anulowanie zakupów - w większości już anulowali, kilku pewnie ma dłuuuższy week-end - jednak nadal NIE UMIEM SPRAWDZIĆ jakie produkty są kupione za przelewem pt. "IdT 2362966731 PayU Allegro"   HELP!!!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103112162 Postaramy się to sprawdzić, ale podaj mi proszę pełen tytuł tego przelewu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów