Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
21.06.2022 r. wygenerowałam zwrot w Smart do paczkomatu. Nadałam przesyłkę 600000828209400037309392, otwierając skrytkę ręcznie kodem 822 467 221 3 (napisałam ten kod na pudełku. Po włożeniu przesyłki nie otrzymałam ani jednej wiadomości odnośnie historii nadania, co zawsze miało miejsce od razu po umieszczeniu przesyłki w paczkomacie. Natomiast sprzedająca ufając mi zwróciła pieniądze od razu po wygenerowaniu przeze mnie zwrotu. Wczoraj upomniała się o towar, a ja nie mogę udowodnić jej, że już go odesłałam.
Dzisiaj używając tego samego kodu ponownie udało mi się otworzyć skrytkę, co oznacza, że kod jest nadal aktywny. A nie powinien, ponieważ już go raz użyłam.
Proszę o pomoc.
Agnieszka
@aagastaa Czy po umieszczeniu przesyłki w paczkomacie i zamknięciu skrytki kliknęłaś DALEJ oraz następnie ZAKOŃCZ na ekranie? Jeśli tego nie zrobiłaś to przez jakiś czas istnieje możliwość ponownego otwarcia skrytki i wyciągnięcia przesyłki.
Nie twierdzę, że tak było ale możliwe, że ktoś mógł otworzyć skrytkę i zabrać paczkę.
Chyba jednak nie kliknęłam dalej...
@aagastaa Skontaktuj się z Inpostem - złóż reklamację, opisz dokładnie sytuację, podaj datę i dokładną godzinę zdarzenia. Paczkokmaty są monitorowane więc jeśli było tak jak piszę to da się to zweryfikować.
Skontaktuj się również ze sprzedającym i zapewnij go, że będziesz sprawę wyjaśniać.
Dziękuję bardzo za pomoc i wskazówki 🙂
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka