anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaginięcie nadania zwrotu w paczkomacie

MAMY ROZWIĄZANIE!
aagastaa
#7 Wielbiciel#

Witam,

21.06.2022 r. wygenerowałam zwrot w Smart do paczkomatu. Nadałam przesyłkę  600000828209400037309392, otwierając skrytkę ręcznie kodem 822 467 221 3 (napisałam ten kod na pudełku. Po włożeniu przesyłki nie otrzymałam ani jednej wiadomości odnośnie historii nadania, co zawsze miało miejsce od razu po umieszczeniu przesyłki w paczkomacie. Natomiast sprzedająca ufając mi zwróciła pieniądze od razu po wygenerowaniu przeze mnie zwrotu. Wczoraj upomniała się o towar, a ja nie mogę udowodnić jej, że już go odesłałam.

Dzisiaj używając tego samego kodu ponownie udało mi się otworzyć skrytkę, co oznacza, że kod jest nadal aktywny. A nie powinien, ponieważ już go raz użyłam.

Proszę o pomoc.

Agnieszka

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
komis-bell
#21 Demiurg#

@aagastaa Czy po umieszczeniu przesyłki w paczkomacie i zamknięciu skrytki kliknęłaś DALEJ oraz następnie ZAKOŃCZ na ekranie? Jeśli tego nie zrobiłaś to przez jakiś czas istnieje możliwość ponownego otwarcia skrytki i wyciągnięcia przesyłki.
Nie twierdzę, że tak było ale możliwe, że ktoś mógł otworzyć skrytkę i zabrać paczkę.

oznacz moderatorów
aagastaa
#7 Wielbiciel#

Chyba jednak nie kliknęłam dalej...

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@aagastaa Skontaktuj się z Inpostem - złóż reklamację, opisz dokładnie sytuację, podaj datę i dokładną godzinę zdarzenia. Paczkokmaty są monitorowane więc jeśli było tak jak piszę to da się to zweryfikować.
Skontaktuj się również ze sprzedającym i zapewnij go, że będziesz sprawę wyjaśniać.

oznacz moderatorów
aagastaa
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za pomoc i wskazówki 🙂

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka

oznacz moderatorów