Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ! Od 14.09 oczekuję na przesyłkę która już dwukrotnie była wydana przez inpost do doręczenia do paczkomatu. W aplikacji natomiast pojawiła się informacja o rzekomym odebraniu przesyłki choć wcześniej nie było wiadomości z kodem odbioru. Wysłałam reklamację do Inpostu ,ale nie wiem kiedy odpowiedzą . Może przez Państwo uda mi się odzyskać przesyłkę. Nr 683200747087810132923968. Pozdrawiam. Agnieszka Janasik-Siuda
Niepotrzebnie reklamowałaś w InPost. Nie czekaj na odpowiedź, tylko reklamację złóż sprzedawcy, to on, zgodnie z prawem, odpowiada za przesyłkę do czasu jej odbioru przez Ciebie. Odpowiada za uszkodzenia i zaginięcie przesyłki. Domagaj się ponownej, skutecznej wysyłki lub niezwłocznego zwrotu wpłaty na podstawie art. 5431 Kc, jeżeli termin dostawy podany w aukcji minął. Nie masz też obowiązku czekać na rozpatrzenie jego ewentualnej reklamacji w InPost. Jeżeli będzie problem, rozpocznij z nim Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w niej o pomoc pracownika Allegro.
@xyz96 I co ma taki sprzedawca poradzić? Ma w magicznej kuli sprawdzić losy tej paczki?
Wysłał towar, na stronie pod nr nadania jest informacja, że paczka została odebrana. Może mieć UZASADNIONE podejrzenie, ze klient kłamie.
W tym wypadku Klient zgłasza reklamację do inpostu, oni dają papierek, ze faktycznie coś spaprali i wtedy sprzedający wysyła na nowo towar i sam składa reklamację.
@Client:39437616 Tak, po odstąpieniu od umowy na podstawie art. 5431 Kc sprzedawca ma niezwłocznie zwrócić wpłatę. Paczka ma być odebrana przez kupującego, a nie tylko odebrana, bo tak napisał InPost. Klient nie zgłasza żadnych reklamacji do InPostu, nie z InPostem zawierał umowę na zakup towaru i dostawę, tylko ze sprzedawcą. Nie znasz przepisów i wprowadzasz w błąd.
Dobra, ale ty przestań tak kurczowo trzymać się tego kodeksu. otwórz oczy, odejdź od monitora i zobacz jak to wszystko wygląda na żywo. Sprzedający wysłał towar, patrzy na na trakingu super, odebrane. Kupujący nie zgłasza żadnych nieprawidłowości i nagle kupujący odstępuje od umowy, okej ale w tym wypadku musi odesłać towar, SPRZEDAJACY W TYM MOMENCIE MA POTWIERDZENIE OD FIRMY INPOS, że paczka została odebrana w paczkomacie, jeżeli nadana była na dane adres e-mail i nr telefonu kupującego to ma pewność, ze tylko on mógł to odebrać.
Mylisz się. Mylisz też konsumenckie odstąpienie od umowy z odstąpieniem ze względu na niedotrzymanie terminu wydania rzeczy. Kupujący ma do tego prawo, jeśli nie otrzymał przesyłki. Gdyby w wyniku reklamacji złożonej przez sprzedawcę w InPost udowodniono, że jednak ją otrzymał, sprzedawca może domagać się odpowiedniej rekompensaty od kupującego w drodze oddzielnego postępowania.
@Client:48576485 Zapytaj sprzedającego czy przypadkiem nie podał Ci do zamówienia numeru z innej paczki - może dlatego nie dostałaś kodu odbioru. Już byłem w takiej sytuacji gdzie kupujący dzwoni do mnie, że paczka została przez kogoś odebrana i nie miał kodu, a to ja omyłkowo wysłałem inny numer i kupujący widział status kogoś innego, prawidłowa paczka dotarła później.
Możliwe, że podał zły numer albo jeszcze nie nadał paczki, musisz się kontaktować ze sprzedającym