Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W maju odsyłałam towar zakupiony poprzez allegro, dnia 31.05 otrzymałam informację od sprzedającego że otrzymali zwrot niezgodny (zamiast butów były części rowerowe). Sprawa zgłoszona została do Allegro. Moja 18 dni, sprzedający pisze że czeka na rozwiązanie sprawy, allegro że czeka na informację od InPost, ja: jestem zarówno bez towaru jak i pieniędzy które powinnam dostać za odesłanie towaru. Ile mogę tak czekać? Ktoś jest odpowiedzialny za zwrot pieniędzy ? Czy mogę się tu powołać na allegro protect?
Jakie rozwiązanie? zwrot ze Smartem? to Allegro i sprzedający są strona a nie Ty.
Tak zwrot był ze smartem. Rozumiem że oni są stroną ale ja najbardziej poszkodowana (jako jedyna odnoszę skutki pomyłki - nie mam zwrotu pieniędzy 🙂
Bardzo dziękuję!