Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Kupiłem konsole przenośną z konta firmowego. Towar "po ekspozycji sklepowej", liczyłem się z delikatnymi śladami użytkowania. Konsola przyszła i jest niestety w stanie fatalnym, rysy i przytarcia na obudowie i wyświetlaczu, dodatkowo w konsoli całkowicie brak dźwięku. Oferta ze smartem, normalna gwarancja 24 miesiące. Jak to najlepiej rozegrać? Mogę zgłosić zwrot przez smarta, jeżeli kupiłem na fakturę? Niestety, sprzedawca ma kilka negatywnych opinii z ostatniego czasu z podobnym opisem... Natomiast 99% ma pozytywnych. Czy przy zwrocie Smart ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu? Czy zakładać od razu spór i czekać na rozstrzygnięcie z Allegro protect?
Z góry dziękuje za wszystkie wskazówki.
Złożyć reklamację na niezgodność z opisem.