anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zginęła przesyłka , status przesyłka w drodze

ankabezner
#7 Wielbiciel#

Skontaktowałem się  ze sprzedawcą  ,powiedziano mi ze przesyłka  powinna już dotrzeć, sprzedawca ze swojej strony złożył  reklamację  o zaginięciu  przesyłki.Co mogę  jeszcze zrobić ze swojej strony.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ankabezner Jeśli skontaktowałaś się ze Sprzedającym w tej sprawie to wszystko co powinnaś zrobić w takiej sytuacji. To Sprzedający zgłasza reklamację przesyłki w firmie kurierskiej, a Tobie pozostaje cierpliwie poczekać 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Nieprawda. Mylisz się w 100%.

Reklamację zgłasza kupujący - to chyba jest logiczne. Może on złożyć reklamację do sprzedającego, do firmy kurierskiej , generalnie - do nadawcy przesyłki.

Następne błędne założenie - przesyłka została wysłana firmą kurierską - przecież kupujący  nigdzie nie napisał, że wybrał przesyłkę kurierem.

Za przesyłkę odpowiada jej nadawca, a w przypadku przesyłek typu Allegro... - nadawcą przesyłki  jest serwis Allegro. Co jasno określa regulamin Allegro. 

@LEW433  - nieco przegiąłeś, jaki w/g Ciebie jest jest wyznaczony termin dostawy? Sprzedający nie może go określić. Nawet przewoźnik nie może go określić (przejrzyj regulaminy przewoźników). Tylko Allegro na swoją odpowiedzialność usiłuje wskazać daty dostaw. 

Przecież sprzedawca nawet nie ma żadnej możliwości wyznaczania terminów dostaw.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający powinien ci dostarczyć w wyznaczonym terminie, nie daj się zwodzić że wyśle kiedy wyjaśni, za np: 30 dni.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@LEW433 
powinien ci dostarczyć w wyznaczonym terminie

Przez kogo wyznaczonym ?

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów