Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Skontaktowałem się ze sprzedawcą ,powiedziano mi ze przesyłka powinna już dotrzeć, sprzedawca ze swojej strony złożył reklamację o zaginięciu przesyłki.Co mogę jeszcze zrobić ze swojej strony.
@ankabezner Jeśli skontaktowałaś się ze Sprzedającym w tej sprawie to wszystko co powinnaś zrobić w takiej sytuacji. To Sprzedający zgłasza reklamację przesyłki w firmie kurierskiej, a Tobie pozostaje cierpliwie poczekać 🙂
Nieprawda. Mylisz się w 100%.
Reklamację zgłasza kupujący - to chyba jest logiczne. Może on złożyć reklamację do sprzedającego, do firmy kurierskiej , generalnie - do nadawcy przesyłki.
Następne błędne założenie - przesyłka została wysłana firmą kurierską - przecież kupujący nigdzie nie napisał, że wybrał przesyłkę kurierem.
Za przesyłkę odpowiada jej nadawca, a w przypadku przesyłek typu Allegro... - nadawcą przesyłki jest serwis Allegro. Co jasno określa regulamin Allegro.
@LEW433 - nieco przegiąłeś, jaki w/g Ciebie jest jest wyznaczony termin dostawy? Sprzedający nie może go określić. Nawet przewoźnik nie może go określić (przejrzyj regulaminy przewoźników). Tylko Allegro na swoją odpowiedzialność usiłuje wskazać daty dostaw.
Przecież sprzedawca nawet nie ma żadnej możliwości wyznaczania terminów dostaw.
Sprzedający powinien ci dostarczyć w wyznaczonym terminie, nie daj się zwodzić że wyśle kiedy wyjaśni, za np: 30 dni.