Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłam towar, który wcześniej opłaciłam co z nadpłata?
@dziubek6183 sprzedawca odda kasę do 14 dni od odstąpienia 🙂
Tu z pomocy allegro https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/zwrot-przedmiotu-podstawowe-info...
Chęć zwrotu zgłoś sprzedającemu w formie oświadczenia (najlepiej pisemnie, na przykład e-mailem) w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Przedmiot odeślij w ciągu kolejnych 14 dni od złożenia oświadczenia. Zwrot możesz zgłosić także przez formularz zwrotu w Allegro - dowiedz się, jak to zrobić.
Sprzedający powinien zwrócić Ci środki w ciągu 14 dni od Twojego oświadczenia, jednak może się wstrzymać do czasu, aż otrzyma zwracany przedmiot.
Jeśli odeślesz przedmiot a sprzedający nie zwróci środków, rozpocznij Dyskusję, w której sprzedający ma 24 godziny na odniesienie się do Twojego zgłoszenia. Jeśli tego nie zrobi, włączymy się do Dyskusji. Jeśli Dyskusja nie przyniesie skutku, skorzystaj z Programu Ochrony Kupujących, w którym możesz odzyskać koszty całej transakcji.
Po zwrocie sprzedawca zwróci bezzwłocznie ale ma na to 14 dni, otrzymasz maila od Allegro jak zwróci, jakby były problemy ze zwrotem to otwórz dyskusję ze sprzedawcą: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
dziubek6183 - no i wszystko masz już wyjaśnione. Pozostaje kwestia "nadpłaty" - jest to nielogiczne sformułowanie. Wszyscy tutaj mają na myśli Twoją zapłatę za zakup, co nie ma nic wspólnego z jakąś "nadpłatą".
Następna rzecz - rozumiem, że dobrze zapakowałaś zwracany przedmiot - jeśli dotrze do sprzedawcy uszkodzony - to Ty będziesz za to odpowiadać.
Odnośnie powyższych informacji odnośnie zwrotów i odstąpienia od zawartej umowy - na dzień dzisiejszy zwrot towaru dokonywany przez Allegro nie jest równoznaczny z odstąpieniem od zawartej umowy - nie ma tam żadnej informacji , że kupujący odstępuje od zawartej umowy. (tak w świetle prawa), więc warto wysłać sprzedającemu również informację o odstąpieniu od zawartej umowy.
Życzę czasu na sprawy sądowe z takim myśleniem. 😁 Kupujący odzyska kasę i tak a ty będziesz się sądził z Allegro.
@dziubek6183 Z jaką nadpłatą? Zwróciłaś opłacony towar zakupiony przez Zapłać później??
Nadpłat zostanie Ci zwrócona, jeśli napiszesz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1c48fc89-9826-4ddf-94e3-42ebb81f0088
@dziubek6183 jeżeli masz na myśli zwrot w ofercie o numerze 9640087939 opłacony z Allegro Zapłać Później to Sprzedający zwrócił środki dla operatora PayPo.
W przypadku nadpłaty operator PayPo, który obsługuje płatności w ramach usługi Allegro Zapłać Później, zwróci Twoją nadpłatę, gdy tylko otrzyma od Ciebie rachunek do zwrotu w panelu paypo.pl.
Dane do zwrotu możesz przekazać na dwa sposoby:
- postępując zgodnie z mailową instrukcją od PayPo. Taką wiadomość otrzymasz na swój adres e-mail. Poza instrukcją, znajdziesz w niej również informację o kwocie nadpłaty.
- wejść na stronę paypo.pl i poprosić o link aktywacyjny, wówczas PayPo wyśle link aktywacyjny na podany przez Ciebie adres mailowy. Po akceptacji system przeniesie Cię na stronę PayPo, gdzie ustalisz hasło i zalogujesz się. W zakładce "Dane i ustawienia konta" podasz numer rachunku do zwrotu i wykonasz przelew weryfikacyjny w celu potwierdzenia zgodności danych. Operator PayPo automatycznie wypłaci nadpłatę na wskazany rachunek po tym, jak pomyślnie zweryfikuje wpłatę.
Jeśli będziesz miała pytania, chętnie pomogę! 🙂