Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam dlaczego u niektórych sprzedajacych u ktorych jest Smart zwrot jest tylko na koszt kupującego, to chyba się że trochę mija z zasadami Smart?
@misiek2328 wskaż przykładową ofertę , dla której masz zastrzeżenia .
Zobacz ofertę: https://allegro.pl/oferta/gerlach-zestaw-naczyn-9-el-smart-indukcja-10774871327 Pobierz aplikację Allegro - najlepsze ceny, największy wybór, darmowe dostawy. https://allegro.pl/apka Zobacz ofertę: https://allegro.pl/oferta/gerlach-zestaw-naczyn-9-el-smart-indukcja-10774871327 Pobie...
@misiek2328 Aaa, tu już mylisz zasady, ale to nie Twoja wina, ponieważ Allegro wyświetla je w mylący sposób. Zwrot na własny koszt, ale pod spodem masz - za darmo z pakietem Smart.
@misiek2328 Tak, to się mija z regulaminem Smart. Allegro po zgłoszeniu różnie próbuje to tłumaczyć. Kiedyś był tu wątek, w którym kupujący miał zwrot Smart tylko na swój koszt, ponieważ sprzedający podał zagraniczny adres do zwrotu. Allegro zmusiło go wtedy do podania polskiego adresu. Innym razem Allegro odpisało kupującemu, że on chce zwrócić Smartem towar w ramach reklamacji, a wtedy sprzedający musi mu oddać koszt odesłania, co jest niezgodne z regulaminem Smart, bo zwrot to zwrot - tam nie jest napisane, że to ma być tylko zwrot bez podania przyczyny. Sporo podobnych wątków ostatnio. Trzeba składać Allegro reklamacje tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@misiek2328
Jeżeli zakup będzie z dostawą w ramach SMART! to odesłanie może (nie musi) być również w ramach SMART! i wówczas Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów odesłania.
@misiek2328 Cześć. W podanej przez Ciebie ofercie zwrot z pakietem SMART! jest darmowy:
Ale robiąc zwrot, nie ma możliwości generowania listu przewozowego, jest tylko opcja we własnym zakresie.
@misiek2328 Czy możesz podać mi numer zamówienia, do którego nie możesz wygenerować etykiety?
To już jest sprawa starsza z zeszłego roku:
NUMER ZAMÓWIENIA
NUMER ZAMÓWIENIA
@misiek2328 W starszej sprawie (1d4ccc80-4b97-11ec-86ed-0bca446edbb8) wybrałeś dostawę kurierem UPS bez pakietu Allegro Smart. Gdybyś wybrał dostawę Pocztexem z pakietem Smart!, mógłbyś bezpłatnie zwrócić zamówienie.
W kolejnym zamówieniu (2b9bc794-6fa1-11ec-bb29-615d8328187e) wybrałeś dostawę Paczkomatem InPost bez pakietu Allegro Smart. Świadczy o tym nawet to, że zapłaciłeś za dostawę, a wartość zamówienia przekraczała 40 złotych.
Podczas składania zamówienia w formularzu płatności i dostawy wybieraj opcje ze Smartem. Na zrzucie ekranu zaznaczyłam, na co zwrócić uwagę w przyszłości:
Jeśli kiedykolwiek przed złożeniem zamówienia będziesz miał jakieś wątpliwości, to daj proszę znać - pomożemy Ci 🙂
Chyba faktycznie, muszę uważniej sprawdzać oferty. Unikam poczty i pocztexu bo są z nimi problemy. Dziękuję za wyjaśnienia.