Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę zrezygnować z zakupu towaru zakupionego przez Smart!
W 'Moje zakupy' przesyłka ma status 'opłacono' chociaż w rzeczywistości została już przeze mnie odebrana, co widać w śledzeniu paczki na stronie Inpost po podanym numerze przesyłki.
Jedyna dostępna obecnie opcja zwrotu to 'wyślę produkty samodzielnie' ale adres zwrotów jest w USA, w ofercie jest napisane, że przesyłka z Polski, myślałem że zwrot również... Wysyłać paczkę Pocztą Polską czy czekać aż pojawi się opcja zwrotu przez Inpost, która była wymieniona w zakładce 'zwroty' pod opisem oferty?
Pozdrawiam.
@elementalus Podaj mi numer zamówienia, o które chodzi.
@elementalus Jeśli sprzedający nie podał polskiego adresu do zwrotu, rozpocznij z nim dyskusję. Powinieneś otrzymać adres i nadać przesyłkę samodzielnie, a następnie skontaktować się z nami (w ramach rekompensaty przyznamy Ci monety). Jeśli jednak sprzedający zdecyduje się pokryć koszt przesyłki, powinien udostępnić Ci etykietę, która umożliwi bezpłatny zwrot.
Kluczowy jest tutaj kontakt między Wami. Najlepiej przy użyciu dyskusji, bo wtedy mamy wgląd w przebieg sprawy.
@nat_not Kupujący nie musi walczyć ze sprzedawcą. To Allegro gwarantuje bezpłatne zwroty Smart.
@elementalus Jeżeli to był zakup Smart, masz zagwarantowany przez Allegro bezpłatny zwrot. Takie przypadki już były tu opisywane, gdy sprzedawcy podawali zagraniczne adresy do zwrotów towarów nabytych w Smarcie. Teraz pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e i domagaj się bezpłatnego zwrotu. Sprzedawca będzie musiał podać adres do zwrotu w Polsce lub Allegro pokryje Ci koszt odesłania.