anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot - brak możliwości bezpłatnego zwrotu, w 'Moje zakupy' przesyłka ma nadal status 'opłacono'.

elementalus
#7 Wielbiciel#

Chcę zrezygnować z zakupu towaru zakupionego przez Smart!

W 'Moje zakupy' przesyłka ma status 'opłacono' chociaż w rzeczywistości została już przeze mnie odebrana, co widać w śledzeniu paczki na stronie Inpost po podanym numerze przesyłki.

Jedyna dostępna obecnie opcja zwrotu to 'wyślę produkty samodzielnie' ale adres zwrotów jest w USA, w ofercie jest napisane, że przesyłka z Polski, myślałem że zwrot również... Wysyłać paczkę Pocztą Polską czy czekać aż pojawi się opcja zwrotu przez Inpost, która była wymieniona w zakładce 'zwroty' pod opisem oferty?

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@elementalus Podaj mi numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

elementalus
#7 Wielbiciel#
Numer zamówienia: 7b53c3d1-4019-11ec-a32c-95e716a20d00
 
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@elementalus Jeśli sprzedający nie podał polskiego adresu do zwrotu, rozpocznij z nim dyskusję. Powinieneś otrzymać adres i nadać przesyłkę samodzielnie, a następnie skontaktować się z nami (w ramach rekompensaty przyznamy Ci monety). Jeśli jednak sprzedający zdecyduje się pokryć koszt przesyłki, powinien udostępnić Ci etykietę, która umożliwi bezpłatny zwrot. 

Kluczowy jest tutaj kontakt między Wami. Najlepiej przy użyciu dyskusji, bo wtedy mamy wgląd w przebieg sprawy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not Kupujący nie musi walczyć ze sprzedawcą. To Allegro gwarantuje bezpłatne zwroty Smart. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@elementalus Jeżeli to był zakup Smart, masz zagwarantowany przez Allegro bezpłatny zwrot. Takie przypadki już były tu opisywane, gdy sprzedawcy podawali zagraniczne adresy do zwrotów towarów nabytych w Smarcie. Teraz pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e i domagaj się bezpłatnego zwrotu. Sprzedawca będzie musiał podać adres do zwrotu w Polsce lub Allegro pokryje Ci koszt odesłania. 

oznacz moderatorów