Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Kupiłem kilka przedmiotów od 1 sprzedawcy, i 1 z nich był niezgodny z ofertą. Sprzedawca, po informacji o tym, natychmiast dosłał mi prawidłowy produkt. Teraz mam 2 produkty, zapłaciłem za 1, chcę zwrócić ten produkt, który był niezgodny. Gdy wypełniam formularz zwrotu, zaznaczam o który produkt chodzi, to formularz wymusza zwrot pieniędzy za ten produkt, a ten zwrot mi się nie należy. Jak powinienem zwrócić ten przedmiot?
@q_bpm Cześć. Z Twojego opisu wnioskuję, że była to reklamacja. W tej sytuacji napisz proszę do Sprzedającego z pytaniem, czy masz odesłać ten przedmiot. Jeśli tak, koszt jest po jego stronie.
Produkt, który chcę zwrócić jest pełnowartościowy, tylko troszkę inny od opisu w ofercie, i dla mnie ta różnica akurat była istotna.
Sprzedający zasugerował, że gdy mam SMART, powinienem odesłać przez SMART, bo wtedy zwrot jest darmowy. Czyli mam nie używać SMART do tego? Czy jakiś punkt regulaminu zabrania, abym miał argument dla sprzedawcy?
@q_bpm Nie masz w tej sytuacji obowiązku korzystać z darmowego zwrotu Allegro. Po prostu odsyłasz reklamowany towar, płacisz za odesłanie, a sprzedawca, zgodnie z przepisami, ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania. Towar wadliwy, niezgodny z opisem, odsyła się na koszt sprzedawcy.
zapytaj sprzedawcy jak radzi ko_alka bo zwrot przedmiotu może się okazać nieopłacalny i sprzedawca pozostawi go do Twojej dyspozycji .