Zwrot niewłaściwego produktu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
W dniu zakupu materaca 160/200 od dostawcy Meble Soft zrobiłam zwrot w systemie i natychmiast pojawiła się informacja, że sklep został poinformowany. Dodatkowo kontaktowałam się z producentem informując, że oddaję materac ponieważ pomyliłam się z rozmiarem. Materac niestety mimo to został dostarczony. Proszę o szczegółową informacją co mam zrobić aby odesłać materac. Wydaje mi się, że kliknęłam nadanie paczki trzy razy. Prosze o weryfikację i pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Było nie odbierać, teraz zgodnie z tym co masz opisane w zakładce zwroty, pewnie jest że zwrot na własny koszt?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W allegro smart napisane też, że można zwrócić 1 x bez kosztów

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @MarzenaKolt. W tym artykule znajdziesz dokładną instrukcję realizacji zwrotu. Widzę, że w tym przypadku dostawa nie była realizowana przez Allegro Smart! więc nadanie przesyłki zwrotnej nie będzie darmowe.
Moderatorka