anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot paczki allegro smart - jak wygenerowac etykiete?

igoor22
#7 Wielbiciel#

chce zwrocic towar do paczkomatu (odbior paczki rowniez byl z paczkomatu). Jak wygenerowac etykiete, gdzie tego szukac??

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@igoor22 

Aby odesłać przedmiot
  1. W zakładce Kupione znajdź przedmiot, który chcesz zwrócić i kliknij szczegóły. Wybierz opcję zwróć część lub całość zakupu, uzupełnij dane i kliknij zgłoś zwrot sprzedającemu. Jako sposób wysyłki wybierz Allegro InPost i wygeneruj kod zwrotu. Dla jednego zamówienia możesz wygenerować tylko jeden kod zwrotu (za wyjątkiem zamówień, które przyszły do Ciebie w więcej niż jednej przesyłce). Poinformujemy sprzedającego, że chcesz zwrócić przedmiot i przekażemy mu informacje o wybranym przez Ciebie sposobie wysyłki.
  2. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:

    • Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty 24/7 InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

RemiJasz
#3 Debiutant#

Opis dotyczy terminu 14 dni i jest kilka opcji "powód zwrotu" do wyboru.

A jak to zrobić w przypadku reklamacji po 14 dniach ???

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RemiJasz Reklamacja to nie zwrot, nie wygenerujesz darmowego kodu po 14 dniach. 

Jeśli reklamujesz towar, to wysyłasz zamówienie na swój koszt, a jeśli reklamacja zostanie uznana, to sprzedający zwróci Ci wszystkie koszty. 

oznacz moderatorów

RemiJasz
#3 Debiutant#

Sprawa przedstawia się tak:

>>>
27 maja 2024 14:54
W związku z powyższym proszę o określenia warunków przesłania produktu.

A jeżeli naprawa okaże się niewykonalna, proszę o zwrot kosztów zakupu na konto
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
<<<

>>>
viaken_pl 27 maja 2024 15:27
Jeśli zakupił Pan produkt poprzez smart w tej metodzie może Pan również dokonać zwrotu. Ewentualnie dowolnym przewoźnikiem na poniższy adres:

xxxxxxxxxxxxxxx spółka jawna
xxxxxxxxxxxxxx
30-714 Kraków
<<<

Sam sprzedawca wspomniał o  zwrocie w ramach Smart.
Przeczytałem już, że inni też mieli takie problemy z wysyłką po 14 dniach. Opcji takiej wysyłki nie znalazłem. Szukam rozwiązania.
Ktoś napisał "sprzedający może przysłać własnego kuriera albo dać Ci kod do zwrotu".
Zapytam zatem sprzedającego o kod zwrotu, ciekawe, co odpowie?...

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RemiJasz Sprzedający nie ma racji. Jeśli minął termin na zwrot, to nie wygenerujesz kodu zwrotu w ramach Smart. 

oznacz moderatorów

RemiJasz
#3 Debiutant#

To jak mam zwrócić /nadać/ tą paczkę?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RemiJasz Albo sprzedający wyślę Ci etykietę, albo nadajesz paczkę we własnym zakresie (np. na poczcie, punkcie nadawczym, w Paczkomacie czy u brokera kurierskiego) i sprzedający po uznanej reklamacji zwróci Ci koszty nadania. 

oznacz moderatorów

RemiJasz
#3 Debiutant#

Pięknie dziękuję 🍀

oznacz moderatorów